Beantwoord

Aflossingsbewijs BKR nodig voor hypotheekaanvraag, Collections onbereikbaar

  • 5 March 2024
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb een reeds afgelost BKR-krediet (afgelost middels incasso op 27 februari) dat KPN nog niet heeft afgemeld bij BKR. Op dit moment ben ik bezig met de aankoop van een huis en de hypotheekverstrekking wordt vertraagd door deze BKR registratie, ondanks dat er geen bedrag meer open staat. Het heeft haast en ik kan niet 30 dagen wachten totdat KPN het krediet heeft afgemeld. 

Op aanraden van meerdere KPN helpdesk medewerkers die ik heb gesproken (sommigen behulpzaam, anderen ronduit asociaal) heb ik meerdere e-mails gestuurd naar wftcollections@kpn.com, waarop geen reactie. 

Het enige wat ik nodig heb is een duidelijke mail van KPN waarin staat dat kredietovereenkomst X, op naam van X, volledig is afgelost en binnen 3 tot 5 dagen wordt afgemeld. Echter krijg ik niemand te pakken van Collections en kan ik ook niet met hen doorverbonden worden. 

 

Graag ZSM hulp.

icon

Beste antwoord door SaltyBart 5 March 2024, 16:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het handigste in deze situatie is om met de afdeling Risicobeheer te e-mailen. Forum medewerkers mogen deze gegevens niet inzien. Stuur een e-mail naar rb@kpn.com, met daarin je klantnummers en de uitleg dat je lening volgens af is gelost maar nog niet af is gemeld bij het BKR. Verdere uitleg is niet nodig, ze hebben hier genoeg aan.

Bedankt! Ik heb hen gemaild, ik hoop dat ze me zsm kunnen helpen. 

Reageer