Beantwoord

Apparatuur retour gestuurd, nu alsnog verzoek tot retourneren

  • 22 March 2023
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik ben sinds 16 maart overgestapt en had geen retourdoos ontvangen, dus heb ik zelf alle appartuur in de oude kpn doos teruggestuurd. Met alleen het adres van het antwoordnummer.

Vandaag 22 maart ontving ik alsnog een retourdoos.

Ik heb gewoon het verzendbewijs van postNL is dit voldoende ?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 March 2023, 08:43

Bekijk origineel

9 reacties

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer en je naam, dan ziet een moderator wie je bent  en gelukkig heb je het verzendbewijs als bewijs.

Bedankt, informatie is aangevuld

Ter aanvulling hij is bezorgd door postNL,

maar ik wil graag dat jullie weten dat ik de apparaten netjes heb teruggestuurd!

Ik kan evt. het verzendbewijs hier delen als dat nodig is!

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Patrick1410, het is duidelijk de apparatuur bij ons retour is aangekomen. Ik heb in onze administratie aangegeven dat de apparatuur retour is gestuurd. Mocht je nog communicatie ontvangen met een verzoek om apparatuur naar KPN terug te turen, kun je dat verder negeren. 

Bedankt @Jeroen_dB !

Reputatie 7
Badge +8

Hier hetzelfde weer mail gehad maar apparaat uur is al retour en afgelopen week daar ontvangen maar krijg nu weer een brief met een retour sticker.

Hallo, ik heb de apparatuur zelf ingeleverd bij de winkel maar krijg nu een email om het op te sturen. Wat gaat er mis?

Reputatie 7
Badge +19

Eigenlijk hoort de apparatuur niet bij een winkel ingeleverd te worden. Om dit dan alsnog goed af te melden wil ik je vragen om jouw profiel in te vullen @Lady M. 

Hallo,

ik heb jullie apparatuur geretourneerd en is blijkbaar ook al in ontvangst genomen. Vreemd dat ik dan een e-mail krijg dat ik alsnog apparatuur moet retourneren. Kunnen jullie nagaan of dit administratief wel allemaal goed gaat bij jullie? Ik ontvang hiervan graag bevestiging.

groet,

To

 

 

Hoi @Inot2024 . Kun jij even je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven?

Reageer