Beantwoord

Apparatuur retour sturen maar ik heb dat al gedaan

  • 31 March 2022
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

ik heb hetzelfde probleem. Eerst STB teruggestuurd (vier weken geleden en later de router (twee weken geleden). Ik ontvang nog steeds herinneringen. Is er een email adres waar ik foto’s van verzendbewijzen en foto’s van de apparatuur naar toe kan sturen? Ik heb reeds drie keer gebeld met klantenservice. Het kost me teveel tijd en het wordt bovendien vervelend.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 April 2022, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lesateq. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je hier niet op zit te wachten, aangezien je alles al netjes hebt terug gestuurd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik het door aan onze logistieke afdeling. 

Reputatie 1

Bedankt, ik heb de gegevens in mijn profiel ingevoerd

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lesateq. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je hier niet op zit te wachten, aangezien je alles al netjes hebt terug gestuurd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik het door aan onze logistieke afdeling. 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden. Bedankt voor het doorgeven!