Beantwoord

Beloofde 6 maanden korting niet ontvangen

  • 20 December 2022
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste,

 

23 september heb ik na een uur in de wacht iemand van de klantenservice gesproken  over korting op mijn abonnement,dit omdat de concullega's regelmatig aan de deur staan met mooie aanbiedingen.

Hierna weer een dik half uur in de wacht omdat een andere afdeling hier wel iets in kom betekenen.

Deze man heeft me toen netjes te woord gestaan en een korting voor 6 maanden beloofd.

Nu zijn we 3 maanden verder maar nog geen korting gezien.

Aangezien ik geen zin heb om weer 1,5 uur in de wacht te staan probeer ik het zo nog maar eens.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 24 December 2022, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hier op het forum word niets met prijzen gedaan. Dus ik denk niet dat u hier geholpen zult worden.

Als u goedkoper uit wilt zijn, dat is overstappen denk ik de enige optie.

Reputatie 7
Badge +8

Ik vermoed dat je abonnement is verlengd @patrick.g . Als dat het geval is, dan heb je per mail een contractsamenvatting ontvangen en een nieuw contract.

Mocht dat het geval zijn en er gaat iets niet goed, dan is het toch het snelste om telefonisch contact met kpn op te nemen. Je kunt ook je profiel invullen, wellicht dat een moderator dit dan verder voor je nakijkt.

Jammer ga ik toch maar ee  kijken voor iets anders…

 

Reputatie 7
Badge +17

@patrick.g ik zie de notitie in het systeem van 23 september. Daarin is inderdaad aangegeven dat er korting op het pakket is gegeven. De collega heeft alleen de wijziging niet in het bestelsysteem gezet. 

Als je wilt dat we deze alsnog voor je in orde maken, bel dan toch nog 1 keer 0800-0402. We hoeven dan alleen nog een verificatie te doen. Hierna wordt de aanbieding voor je in orde gemaakt. 

Laat je het weten of het hiermee lukt?