Beantwoord

Bestelling geannuleerd vanwege een virtuele bankpas, maar al wel betaald

  • 8 August 2023
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik kon mijn bestelling met abonnement en telefoon niet ophalen.  Een fysieke bankpas bevat een kaartnummer, geen rekeningnummer.  Ik wilde de koerier mijn virtuele kaart laten zien in de applicatie, waar het rekeningnummer zichtbaar is, maar de koerier zei dat er alleen een fysieke kaart mocht zijn.  Ik heb een bunq rekening waarvan ik het volledige bedrag voor de telefoon al betaald heb.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 11 August 2023, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sara Piechocinska, als de koerier de bestelling niet kan afleveren, zal deze geannuleerd worden. Eventuele betalingen die jij al gedaan hebt voor dit abonnement en toestel zullen worden teruggestort. 

Reputatie 6
Badge +6

De fysieke Maestro Debit kaart van Bunq bevat gewoon je rekeningnummer hoor die staat op de pas. Dan heb je een MasterCard kaart laten zien.