Beantwoord

Bestelling geannuleerd zonder toestemming

  • 21 July 2023
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Ik heb een bestelling geplaatst online op 1-7-23, helaas bij deze bestelling niet gekozen voor 1GB icm Netflix. Daardoor zou ik de €5 korting mis lopen. Op 7-7-23 gebeld met KPN en de medewerker gaf aan dat ze mijn bestelling direct ging annuleren zodat ik een nieuwe bestelling online kon plaatsen wel icm Netflix. Ik heb keurig op 7-7-23 een bevestiging per e-mail ontvangen van mijn nieuwe bestelling. Vandaag 21-7-23 heb ik nog steeds geen bevestiging van mijn annulering op 7-7-23 ontvangen. Wederom telefonisch contact opgenomen en deze medewerker gaf aan dat de bestelling van 1-7 en 7-7 beide in het systeem staan. Hij gaf aan dat hij de bestelling van 1-7 wel even ging annuleren zodat de bestelling van 7-7 door kon lopen. Na de annulering komt de medewerker terug aan de lijn en geeft aan dat er nu geen enkele bestelling meer in het systeem staat op mijn naam. Of ik even een nieuwe bestelling kan plaatsen maar ja dan wel zonder de actie van 1-7 en 7-7. De medewerker wou daarna niet meer met me spreken want ik had gezegd dat hij mijn bestelling moest annuleren, waarom zou ik dat doen gaf ik aan waarna de verbinding verbroken werd. Gelijk terug gebeld maar helaas is er niets terug te draaien na annulering terwijl de medewerker dit zelf heeft gedaan zonder toestemming. Hoe kan dit opgelost worden KPN?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 July 2023, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ivob, welkom op ons forum!
Via het forum kan ik je helaas niet zo goed helpen met bestellingen en annuleringen/opzeggingen.

Ik denk dat je toch het beste nog even kan bellen op 0800-0402 of langs een winkel