Beste KPN,
Elke maand betaal ik €10,- voor "Online aankopen". Na diverse prettige gesprekken met de KPN klantenservice ben ik er uiteindelijk achterom gekomen dat dit voor een Google dienst is. Helaas kan ik dit abonnement onder geen enkele Google account terug vinden. Google wil mij graag verder helpen maar heeft hiervoor een "GPA” nummer nodig.
Jullie klantenservice kan mij helaas niet helpen en heeft het doorgezet naar de klachten afdeling. De volgende dag nam deze contact met mij op. Mevrouw die mij hielp was van het begin van het gesprek erg onprettig en erg belerend. Terwijl ik rustig een gesprek probeerde te voeren presteerde ze het zelfs te melden dat als ik boos zou worden het gesprek zou beeindigen.
De website van Stichting Gedragscode Mobiele Diensten geeft aan dat er geen transacties zijn en dat abbonementsdiensten geblokkeerd zijn. Aangezien ik het aan KPN betaal moeten jullie deze automatische incasso stop kunnen zetten. Tevens ontvang ik graag het betalingskenmerk en de exacte omschrijving van de dienst.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel