Vraag

Betaling van abonnement overzetten naar Revolut lukt niet

  • 4 June 2023
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hoi,

 

Het overzetten de betaling voor tv en internet lukt niet. Ik heb nu een rabo rekening. Maar wil vAnaf mijn revolut gaan betalen. Je krijgt wel een vinkjs dat t gelukt is. Maar uiteindelijk blijkt het niet gelukt. Hoe kan dat? 

Gr 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Een moderator laat dat voor een andere klant al uitzoeken. 

Zelf vermoed ik dat die bank automatische incasso van een voor hen buitenlandse partij (nog) niet accepteert. En dan gaat het niet. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Ott en welkom hier op ons forum :)
Dat durf ik niet meteen te zeggen maar mijn collega heeft hier reeds navraag naar gedaan. Zodra hij meer weet, dan zal ik de desbetreffende informatie hier ook met je delen!

Top dankjewel JanZ. Ik wacht even af! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Ott :)

Mijn collega heeft hier navraag voor gedaan (zie dit topic) en geeft aan dat het mogelijk moet zijn om gebruik te maken van Revolot bij een nieuwe aanvraag. In jouw geval gaat het volgens mij niet om een nieuwe aanvraag maar wil jij dit gewoon aanpassen wat dus niet lukt. Daarom zou ik jou nog willen adviseren om hierover even contact op te nemen met de afdeling 'collections'. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken en vraag of die je even wil doorverbinden met deze afdeling (collections). En zou je ons hier willen laten weten wat daar uit is gekomen en of het via die weg alsnog is gelukt?