Vraag

Bevestiging van wijzigingen worden verstuurd naar een verkeerd e-mailadres

  • 10 September 2022
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoi,

waarom krijg ik als ik een nieuw zenderpakket aan of uit zet de informatie over uw wijziging naar een e-mail adres wat bij mij niet overeenkomt met mijn gegevens..

de e-mail wordt telkens verstuurd naar een oud e-mailadres van mij wat voorheen is gebruikt bij KPN

heel gek want dit kan ik niet vinden waar ik deze kan wijzigen.

en nee ik bedoel niet het e-mail adres bij mijn persoonsgegevens want deze is juist.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @edwindb, welkom! Wat irritant zeg! Heb je hierover al eens contact gehad met de klantenservice via 0800-0402? Daar kan de collega direct met je mee kijken en evt. aanpassen indien nodig. Mocht je willen dat ik met meekijk, kan dat ook. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Het gmail adres wat je nu voor het forum gebruikt, is dat het juiste e-mailadres?

Hoi Marcia,

 

inderdaad is het Gmail adres het juiste e-mail adres..

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad een ander e-mailadres bij contactgegevens en krijg deze helaas niet gesynchroniseerd. Het e-mailadres wijzigen kan via mijn collega's door even te bellen met 0800-0402. Na een sms-verificatie kan het e-mailadres aangepast worden.Â