Beantwoord

Black Friday deal geannuleerd door KPN. Nu geen TV?

  • 23 December 2022
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

5 weken  geleden de black friday met tv deal bestelt en bevestig van bestelling gekregen, nu krijg ik te horen dat deze bestelling intern geannuleerd is, en opnieuw internet+tv moet aanvragen, en loop dus nu de tv mis en heb dus voor niets gewacht terwijl mij niet geïnformeerd is, tot dat er door mij kontact is opgenomen voor een onderzoek. 

Heb ik hiervoor recht op iets van compensatie of nogsteeds recht op de/een tv of heb ik gewoon pech? Het voeld een beetje alsof kpn een klap in het gezicht geeft met het bericht van jammer, meer gelukt de volgende keer.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 December 2022, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u nu klant bij een andere provider? Ziggo ofzo? Of bent u net verhuisd? Heeft u nu geen internet? 

Bent u nu klant bij een andere provider? Ziggo ofzo? Of bent u net verhuisd? Heeft u nu geen internet? 

Ik ben net verhuisd, heb nog geen huidige provider of gehad. Op het moment geen internet.

Reputatie 7

Hoi @Floris v e, wat een nare verrassing dit. Op het moment dat een bestelling geannuleerd wordt zou je daar ook op dat moment bericht van moeten krijgen per mail. Zodat je de gelegenheid hebt om de bestelling opnieuw te doen met dezelfde actie. Ik maak uit je bericht op dat dit niet gebeurd is ☹️

Helaas is de Black Friday actieperiode voorbij. Het is niet meer mogelijk om alsnog gebruik te maken van die actie. Je kunt nu alsnog wel een nieuwe bestelling plaatsen, en dan kun je gebruik maken van een van de huidige acties.