Vraag

Blokkade op KPN Pay, maar nu toch weer extra kosten

  • 3 August 2022
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Nou bij mij begint de ellende weer opnieuw bij een andere dienst! En dat terwijl ik de vorige keer alles heb uitlaten zetten door kpn! Maar weer kosten in rekening. Nu mag de kpn het oplossen want laat het niet voor niks uitzetten! Zo frustrerend dit! 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Daniëlle1980 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je nu weer extra kosten op je factuur hebt. 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen hoe dit zit. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +15

@Daniëlle1980 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het voor je gecontroleerd en ik zie dat het gaat om 2 berichten van 3010 a 10 euro. Als ik Google op dit telefoonnummer kom ik uit bij ESR TV. 

Ik begrijp dat je de dienst niet zelf aangezet hebt, is er wellicht iemand anders die ook gebruik kan maken van je toestel? 

In een ander topic wordt uitgelegd hoe het zit met ESR TV en het opzeggen daarvan, wellicht dat je daar je antwoord al uit kunt halen! 

Beste Rutger,

 

Bedankt voor je antwoord maar dit is nu de 2x dat dit mij overkomt en de laatste keer heeft jouw collega alles geblokkeerd zodat dit niet nog een keer kon gebeuren. Ik voel mij dan ook niet geroepen om dit zelf weer op te lossen. Dit heeft mij de vorige keer 4 weken gekost en een hoop frustratie. Jullie hebben aangegeven dat dit nu niet meer kan ( door alles te blokkeren)maar blijkbaar is er aan jullie kant iets fout gegaan waardoor het weer gebeurt is. Dus wil ik graag dat jullie het nu ook oplossen en mij de €20,- terug storten.

 

mvg Danielle 

 

 

Reputatie 7

@Rutger_, Ik neem aan dat het abonnement geblokkeerd is voor het betalen via de factuur van diensten van derden.

Kan jij zien wanneer die blokkade door een collega van jou op dat abonnement gezet is?

Kan je ook zien of die blokkade er ooit ook weer afgehaald is en zo ja, wanneer en door wie dat gedaan is?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Daniëlle1980 Bedankt voor je reactie. Ik heb naar aanleiding hiervan nogmaals de notities en de instellingen nagelopen. 

Mijn collega's heeft destijds inderdaad een aantal zaken geblokkeerd, wat echter nog open stond was premium sms. Precies de categorie waar dit onder valt. 

Als het goed is heb je zojuist een sms ontvangen, en zijn deze diensten alsnog geblokkeerd. Omdat in het vorige gesprek niet alles geblokkeerd is, vergoed in dit geval de kosten die gemaakt zijn.

Op de volgende factuur zal dan ook 20 euro in mindering worden gebracht. 

@wjb Bedankt voor je reactie en je vragen, hierdoor kon ik direct gericht zoeken! :)

Beste Rutger,

Bedankt voor je hulp. Dit waardeer ik zeer. Heb nog geen sms ontvangen maar ga er vanuit dat het nu goed komt.

 

Mvg Daniëlle