Vraag

BTW facturen opvragen voor mobiel abonnement uit 2021 en 2022

  • 24 March 2023
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik wil graag btw op mijn facturen hebben. Heb al gechat en telefonisch contact gehad, maar werd verwezen naar dit forum. Hier lees ik dat je weer moet bellen….Kastje….Muur.

 

Ik wil graag mijn facturen van mijn mobiele abonnement, met BTW, van het jaar 2021 en 2022. 
Hoe krijg ik die?

 

Ook zijn jullie in April 2021 gestopt met facturen te sturen via email en zouden ze te downloaden zijn in mijnKPN. Maar die gaat maar 1,5 jaar terug, dus waar zijn die oudere facturen dan?

 

Via de telefoon ook geen antwoord. 

m.v.g. Yara

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Yara_KPN , je verwijt KPN van alles, maar als je in eerste instantie de betreffende facturen meteen gedownload had, had je ze nu niet opnieuw op hoeven vragen.

Als je bij de 1e factuur al gezien had dat er geen BTW-specificatie op stond, had je toen meteen aan de bel kunnen trekken.

 

Goh, 

Je zou eens door omstandigheden je belasting later moeten doen… 

En natuurlijk ga je ervan uit dat dat goed zit bij een maatschappij als KPN, want het lijkt mij wettelijk verplicht. Maar goed….

Kennelijk kunnen sommige mensen alles bijhouden wat er plotseling veranderd.

Ik dus niet. 

 

Stom zeg….

 

 

Hallo @Yara_KPN voor je eigen bedrijfsadministratie ben en blijf je toch echt zelf verantwoordelijk en dat is niet je leverancier van diensten en/of goederen.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Yara_ Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je je facturen van 2021 en 22 niet meer hebt. 

Ik kan voor je uitzoeken of ik deze nog voor je kan achterhalen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?