Compensatie van Wifi versterker naar aanleiding van vertraagde levering

  • 25 February 2024
  • 11 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 1

Vanaf 23-07-2023 Storing gehad.Klantnummer:***********.Waarschijnlijk krijg ik de 61,50 van Wifiversterker vergoed,omdat de problemen pas na 6 maanden pas werden opgelost ter compensatie.Overgestapt 23 Juli 2023. Glasvezelkastje(Fabrieksfout)Vervangen voor een nieuwe.Twee keer monteur geweest.Afstandsbediening moest gekoppeld worden.Laatste monteur alles opgelost,omdat er een nieuw Glasvezelkastje werd geplaatst.Alles werkt nu perfect.De problemen zijn na 6 maanden opgelost,door een Supermonteur uit Weesp.Wacht op Uw conpensatie,van 61,50 op de volgende factuur. Ben nu echt een tevreden klant.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 


11 reacties

Bedankt voor de medeling @Tevreden KPN klant. 

Reputatie 1

Hoop dat ik gauw een compensatie ontvang.Heb 6 maanden storing gehad ,buiten mijn schuld KPN erkende Fabrieksfout glasvezelkastje. Nieuwe is geplaatst,met wifiversterker,alles werkt nu perfect!Ben nu echt een tevreden klant. Weet zeker dat ik de wifiversterker 61,50 Euro niet hoeft te betalen.Ter compensatie.

Hoop dat ik gauw een compensatie ontvang.Heb 6 maanden storing gehad ,buiten mijn schuld KPN erkende Fabrieksfout glasvezelkastje. Nieuwe is geplaatst,met wifiversterker,alles werkt nu perfect!Ben nu echt een tevreden klant. Weet zeker dat ik de wifiversterker 61,50 Euro niet hoeft te betalen.Ter compensatie.

Nogmaals bedankt voor de mededeling @Tevreden KPN klant. , maar als er al een compensatie zou kunnen, kan dat niet via dit forum, want hier helpen klanten elkaar is het het forum geen helpdesk van KPN.

Morgen even bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +9

Je hebt alleen recht op wettelijke compensatie van de dagen dat je geen internet of tv had, deze abonnement kosten zullen gecrediteerd worden als dit vastgesteld is.
Je kan de aanvraag indienen via:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering.htm#/

Een vergoeding in de trend van een SuperWiFi2 is erg ongebruikelijk, is dit door iemand toegezegd of is dit uw vraag of het kan ? Normaal dot KPN dit niet namelijk.

Reputatie 1

6 maanden fabrieksfoute glasvezelkast.Na 6 maanden een nieuwe gekregen.Honderden mensen met verkeerde glavezelkastje ,6 maanden storing gehad. Dus compensatie is wenselijk.Ga morgen 0800-0402 bellen.

Reputatie 7
Badge +9

6 maanden fabrieksfoute glasvezelkast.Na 6 maanden een nieuwe gekregen.Honderden mensen met verkeerde glavezelkastje ,6 maanden storing gehad. Dus compensatie is wenselijk.Ga morgen 0800-0402 bellen.

Je kan online het verzoek indienen voor compensatie van je kosten, maar een SuperWiFi ga je niet als compensatie krijgen.
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering.htm#/

Reputatie 1

Ga,compensatie aanvragen voor die 6 maanden storing,met de verbinding.Via Uw Advies:www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering.htm/hekje/.Dankzij dit forum komt er toch een oplossing.Ook,voor mijn beltegoed 7,80 via deze site probeer ik.Heb veel geduld,bederven doet het niet.Gr.Tevreden klant.

Reputatie 7
Badge +21

Ga,compensatie aanvragen Ook,voor mijn beltegoed 7,80 via deze site probeer ik.
​​​​​​

Dan heb je het verkeerde nummer gebeld @Tevreden KPN klant. 
De KPN is gratis te bereiken onder het nummer 0800 0402
Als jij 7,80 betaald hebt voor het bellen dan heb je een extern bedrijf gebeld die je voor woekerprijzen doorverbindt.
Dat gaat de KPN zeker niet vergoeden.

Reputatie 1

Einde verhaal:Mobiel beltegoed 7,80 van oude telefoon was deze oplossing heel simpel.De nieuwe simkaart 4G zat in mijn oude telefoon moest ik toen vernieuwen van KPN.Van 2G naar 4G lag in de brievenbus.Toen de simkaart bij nieuwe telefoon overgezet naar nieuwe telefoon incl.7,80 Euro beltegoed.Andere oplossing: Wifiversterker 61,50 Euro krijg ik niet vergoed,ook niet via een administratie/factuur formulier.Deze KPN dame belde mij op ,om me te melden,en uit te leggen van het beltegoed van 7,80 euro, bij het beltegoed van Uw nieuwe telefoon zit.En ze verzekerde mij gelijk dat ze beslist niet  de Wifiversterker van 61,50 vergoedt ,ze zei met klem ,dat moet U zelf betalen,en zit in bij Uw factuurafrekening.Dus probeer het niet verder,afgedane zaak.Blijf evegoed een tevreden klant.Regels zijn regels.

Reputatie 1

Tot de volgende keer met nieuwjes.Gr.Tevreden klant.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tevreden KPN klant. ,

Deze KPN dame belde mij op ,.En ze verzekerde mij gelijk dat ze beslist niet  de Wifiversterker van 61,50 vergoedt ,ze zei met klem ,dat moet U zelf betalen,en zit in bij Uw factuurafrekening.Dus probeer het niet verder,afgedane zaak.Blijf evegoed een tevreden klant.Regels zijn regels.

Fijn dat alle problemen nu zijn opgelost!

En nee, KPN geeft nooit gratis SuperWiFi-versterkers weg aan bestaande klanten. Want dan is het eind zoek, het zou ook veel te kostbaar zijn. Nieuw klanten krijgen eenmalig een welkomstkado en daarna niet meer.

Maar mooi dat je nu weer een @Tevreden KPN klant.bent!  

Reageer