Vraag

Compensatie voor defecte iPhone 11

  • 31 July 2023
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

@Marcia_ ik zie dat jij kennisdrager bent op dit onderwerp. Wij kampen met een vergelijkbare situatie echter speelt dit al sinds zomer vorig jaar… waarbij we van nieuwe simkaarten naar herstarten telefoon naar melding op melding en melding zijn gegaan. Inmiddels is de telefoon opgestuurd en omgewisseld en is onze zoon weer digitaal…

De compensatie is echter met nog geen woord over gesproken, waar we deze wel verwachten, niet in de laatste plaats vanwege hele dure gesprekken met KPN hierover. 

Zou je mij ook op weg kunnen helpen?

groeten

Koert Schuring

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @koertS, welkom! Wat jammer om te lezen dat jullie hier tegenaan lopen. We hebben inderdaad een compensatie gegeven, maar het is al even geleden dat we het gros van de meldingen hebben afgerond. Dus ik kijk inderdaad graag met je mee naar wat we voor je kunnen betekenen. 

 

Ik begrijp uit jouw verhaal dat de telefoon inmiddels wel omgeruild is. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met het betreffende 06-nummer, adres en klantnummer? 

 

Overigens is ons telefoonnummer gratis, dus daar heb je als het goed is geen extra kosten aan gemaakt. 

Hi @Marcia_ 

Wat fijn dat je zo snel reageert. Ik heb mijn profiel compleet gemaakt, met alle gegevens. 

het betreft overigens een ander klantnummer van een ander nummer, dit zal ik ook in mijn profiel vermelden.

Ik hoor graag van je,

groeten

Koert

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Ik reageer op je privébericht.