Vraag

Compensatie voor storing veroorzaakt door kapotte glasvezelkast

  • 27 September 2023
  • 5 reacties
  • 295 keer bekeken

Vanaf zaterdag op zondag nacht, 10 september, viel bij ons ineens de wifi uit. Hierdoor konden wij niet meer internetten en geen tv meer kijken. Na bellen met KPN kon er pas woensdag 13 september een monteur komen. Deze is toen gekomen en het bleek dat het glasvezelkastje kapot was van KPN. Deze heeft hij vervangen. Wij hebben 4 dagen zonder internet en TV gezeten door een kapot KPN glasvezel kastje, en zouden wij hier graag compensatie voor krijgen. Echter hoe moet ik dit aanvragen? Ik kan namelijk alleen compensatie vinden bij een netwerkstoring en dat was dit niet (ik kom daar ook niet verder omdat er dan aangegeven wordt dat er geen netwerkstoring is geweest). Alvast bedankt. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Joyce Raes en welkom hier op ons forum :) 
Een storing komt natuurlijk nooit gelegen en duurt standaard te lang! Fijn dat het inmiddels is opgelost maar kan me voorstellen dat 4 dagen zonder geen pretje is. Een vergoeding hiervoor kun je aanvragen via onze website. Laat je weten of dit is gelukt?

Hallo @JanZ_ ,

 

Nee helaas niet, aangezien ik dan moet aangeven waar ik vergoeding waarvan ik geld terug moet krijgen. Echter zijn alle drie geen opties.

Bij de netwerkstoring krijg ik erna de melding dat er geen netwerkstoring geweest is.

Ik heb niks opgezegd dus dat is het ook niet

Er is niks telefonisch afgesproken dus dat kan ik ook nergene terug zien. Ik het toentertijd geneld en zij gaven toen aan dat ik het gewoon via de website aan kon vragen, terwijl dat dus niet werkt. 

Ik kom hier dus niet in verder. 

 

Met vriendelijke groet,

Joyce Raes 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Joyce Raes en bedankt voor je toelichting!
Balen dat het via de site niet lukt om de vergoeding aan te vragen vanwege de storing. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

@JanZ_ ik heb alles ingevuld! 

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_ ik heb alles ingevuld! 

Bedankt @Joyce Raes :)
Ik stuur je even een PB om dit verder af te handelen. 

Reageer