Beantwoord

Contract aangepast, moet ik contract getekend terugsturen?

  • 7 January 2023
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Hallo goedenavond, ik heb tijdens het werk telefonische mijn mobiele abonnement en thuis pakket aan laten passen. 
Ik kreeg deze bevestiging contract per E- mail binnen. Op een van deze documenten staat onderin Handtekening gedeelte moet ik deze ondertekenen en per E- Mail terug sturen. En mijn afgesproken eind bedrag zie ik ook niet op het contract! 
mij hoor graag 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 13 January 2023, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sam41! Welkom op het forum.

Als je telefonisch een afspraak met ons maakt krijg je een bevestiging per e-mail thuis. Deze hoef je niet te ondertekenen. Je krijgt binnen 24 uur een definitieve bevestiging. Hierop staan ook alle bedragen. 

Heb je die ontvangen? En welk nummer heb je gebeld om contact met ons te krijgen? Is de e-mail afkomstig van een e-mailadres dat eindigt op @kpn.com?