Beantwoord

Contract opgezegd maar ontvang nu nog factuur voor de gehele maand

  • 20 July 2022
  • 10 reacties
  • 91 keer bekeken

Per 20 juli mijn contract opgezegt bij kpn. Mijn factuur zegt dat ik voor de maand Juli € 51.00 moet betalen en dat is het bedrag van een volledige maand. Lijkt mij niet correct.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 August 2022, 11:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt @Beeps1971 . Je krijgt nu een factuur voor de complete maand en volgende maand krijg je een slotfactuur waarop de deze maand teveel betaalde dagen gecrediteerd worden. Van de KPN web site:

 

 

Oke ik snap het . Maar ik zie nu op Kpn dat Kpn  mijn contract niet heeft  stopgezet op 20 Juli. Er gaat dus iets goed fout nu.

Ik heb de mail van opzegging per 20 juli en zou na 20 juli hier nog een bevestiging van krijgen en heb die nog niet ontvangen.

 

Hallo @Beeps1971 heb je OP 20 juli 2022 opgezegd of heb je op 20 juni 2022 PER 20 juli 2022 opgezegd?

En hoe heb je dat gedaan, telefonisch, chat, Facebook, Twitter?

Dan moet daar op de een of andere manier ook correspondentie uit voortgekomen zijn?

 

Via mijnkpn op 20 juni, ik heb daar een bevestiging op gekregen per mail en zou per 20 Juli stop gezet worden . 

Maar dat is dus niet gebeurd. 

Hallo @Beeps1971 , vul in het privédeel van je profiel je naw gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers iban in dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 

Reputatie 7
Badge +19

Daar gaat dan iets fout @Beeps1971. Zou je inderdaad jouw profiel in willen vullen? Vervolgens dan daarna even hier in het topic een reactie achterlaten.

Vandaag een mail van opzegging ontvangen van kpn.

Hier in staat dat mijn abonnement voor tv internet en bellen per 20 aug wordt stopgezet.

Dit klopt dus NIET! 

Het contract is 20 Juni opgezegt en verloopt op 20 JULI ! Hier heb ik per mail ook een bevestiging van !  Graag dit per direct te corrigeren . Mij  klantnummer is 6001970476

@Jeroen_dB profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

Het abonnement wordt nu op 20 augustus stopgezet. De collega die nu de opzegging verwerkt heeft, heeft een vergoeding ingevoerd voor de periode 20 juli tot en met 20 augustus. Zodat het teveel in rekening gebrachte abonnementsgeld niet in rekening wordt gebracht. 

Ik ben benieuwd met wat voor factuur kpn nu weer gaat komen.

Gelukkig heb ik alle gegevens en bevestiging dat het abonnement per 20 juli zou worden stopgezet. 

Alles wat na 20 juli komt ga ik mij niet meer druk om maken.

Blij dat ik nu bij Ziggo zit!