Beantwoord

Contract Thuis gegevens op papier zijn niet goed weergegeven

  • 28 November 2022
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Contract Thuis gegevens op papier zijn niet goed weergegeven

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 3 December 2022, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Poppie10 en welkom op het forum! Als er iets niet goed op staat kun je dit aanpassen via je MijnKPN. Daar kun je persoonsgegevens aanpassen, en mocht het adres niet kloppen dan kun je dit aanpassen door middel van een verhuizing doorgeven. Als ook dat niet de juiste oplossing is, dan kun je met ons bellen via 0800-0402. Dit kan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Hopelijk staat alles dan snel goed!Â