Beantwoord

Contract wordt niet nageleefd, ESPN wordt onterecht in rekening gebracht

  • 26 March 2024
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Op 16 februari heb ik een 2 jarig contract afgesloten. De eerste 12 maanden is ESPN gratis. Staat zwart op wit in het contract. Echter de € 12,99 pm worden wel gewoon berekend. Nu al voor de 2e keer.  Klantenservice vindt het heel vervelend maar kan niets voor mij doen. Klachtenformulier heb ik intussen ingevuld. Ik ben echt boos en teleurgesteld. Al jaren klant en nu zit ik 2 jaar vast aan een contract dat mij onder valse voorwendselen is verstrekt.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 March 2024, 11:05

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Rita H., welkom hier. 

Ik denk graag mee. Even voor mijn duidelijkheid: ik begrijp dat jij een bevestiging van je nieuwe contract hebt gekregen waarop staat dat je 1 jaar gratis ESPN zou krijgen, telefonisch heb je te horen gekregen dat dit niet doorgaat. Klopt dit? 

Overigens goed dat je een klachtenformulier hebt ingevuld. Als het in de bevestiging staat hoort dit namelijk goed te gaan. 

Ik heb een contract ingaande 16 februari 2024 voor 2 jaar afgesloten. Normaal doe ik dat altijd voor 1 jaar maar men deed mij het voorstel van 2 jaar omdat ik dan de eerste 12 maanden ESPN gratis zou krijgen. Minus €12,99 dus per maand. Staat zwart op wit in het contract. Vanmiddag weer een gesprek met klantenservice KPN gevoerd. Hele moeilijke uitleg over de korting die ik ook in 2023 had ontvangen. Vandaar nu niet. (???) . Uit ‘coulance’ krijg ik nu 6 maanden gratis ESPN. Dus volgende maand een kreditnota van 6x€ 12,99. Ik blijf het gek vinden dat je gewoon niet krijgt wat op het contract staat. Ik had nooit voor 2 jaar getekend als ik had geweten dat ze het nieuwe contract niet respecteren. 

Als toevoeging: ik vind die 6 maanden een doekje voor het bloeden, want  dat neemt niet weg dat KPN contractbreuk pleegt zonder nadere uitleg. Ik ben er gisteren en vandaag druk mee geweest. Gisteren 2 medewerkers die niets voor me konden doen en vandaag een mevrouw die haar best deed met als resultaat 6 in plaats van 12 maanden ESPN gratis. Het blijft onbevredigend en als jarenlange klant heel erg teleurstellend. 

Reputatie 7
Badge +24

Dit leest mij ook gek in de ogen. Zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Ik heb KPN profiel ingevuld voorzover relevant. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel Rita. Ik zie het inderdaad zwart op wit staan. Dit had anders aangepakt moeten worden, namelijk dat het alsnog maandelijks op de factuur in mindering werd gebracht. Ik hou het kort, de resterende 6 maanden heb ik ook zojuist ingevoerd. 

Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. 

Nou wat fantastisch zeg! Bedankt dat je meegedacht hebt. Ik dank je heel hartelijk! Gerechtigheid.

Reputatie 7
Badge +24

Nou wat fantastisch zeg! Bedankt dat je meegedacht hebt. Ik dank je heel hartelijk! Gerechtigheid.

Geen dank, graag gedaan. Het is niet meer dan terecht. 

Reageer