Beantwoord

Contractdatum klopt niet in mijn gegevens

  • 29 March 2024
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Reputatie 1

In Mijn gegevens staat als einddatum contract voor thuis03-03-2025. Ik heb in mijn contract thuis  die ik via email toegezonden heb gekregen staan dat  mijn contract afloopt op 03-03-2026 dat laatste is juist omdat ik een contract voor 24 maanden heb afgesloten

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 April 2024, 11:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @cor E,

Wat vreemd dat de contractduur niet overeen lijkt te komen met wat je besteld hebt 😕 Dit is niet iets dat we via het forum voor je kunnen uitzoeken en rechtzetten, dus ik wil je graag verwijzen naar onze afdeling contracten. Ze zijn vandaag gesloten in verband met Pasen, maar morgen kun je ze van 08:00 tot 18:00 weer bereiken via 0800 - 0402!

Reageer