Beantwoord

De prijzen op mijn contract komen niet overeen met wat er telefonisch afgesproken is

  • 20 October 2022
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

 

Ik had heden telefonisch contact met een medewerker van KPN. Ik gaf aan dat mijn contract van zowel internet/tv als mobiel was afgelopen en ik informeerde naar een aanbieding om te verlengen.

De medewerker gaf aan dat internet/tv kon worden verlengd voor € 44,99 voor de eerste 6 maanden en daarna voor € 59.

Het contract voor mobiel bellen (onbeperkt bellen en internet zou opnieuw kunnen worden afgesloten voor € 21,50 in combinatie met het internet/tv contract voor een looptijd van 2 jaar.

Thans krijg ik de contracten binnen:

mobiel is € 29,00 per maand 

internet tv is 46,98 voor de eerste 6 maanden en daarna € 61,98

Dit wijkt behoorlijk af van wat telefonisch is besproken en vind ik dan ook niet juist

 

Huub van Dijk

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 October 2022, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Huub van Dijk, welkom! Wat jammer om te lezen dat er nu iets heel anders op de contracten staat! Voor wat betreft de mobiele telefonie: hierbij verwacht ik dat de Husselkorting à max. 7.50 euro per maand, nog niet geactiveerd is. Je kunt zelf gemakkelijk via onze website een Hussel huishouden aanmaken.

Voor wat betreft je internet: wat vreemd dat dit net geen 3 euro per maand scheelt. Daar ben ik wel benieuwd naar. Kan je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Als ik jouw laatste factuur zie, dan zie ik onderstaande, @Huub van Dijk. Als ik de gemarkeerde bedragen bij elkaar optel, kom ik uit op 59,99 per maand. Dat ga je na die 6 maanden betalen. Ik zie dat op mobiel de ‘Husselkorting’ wel aanstaat. Dus die 7,50 euro korting krijg je inderdaad elke maand.