Beantwoord

Dubbele account: één moet opgezegd worden

  • 1 December 2022
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Hallo KPN ik kan geen andere weg vinden om de klantenservice te bereiken. Ik kom er achter dat ik twee accounts heb waarvan ik er één moet verwijderen, Ik betaal dus ook dubbel. Echter kan ik niet inloggen onder dit klantnummer. Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 December 2022, 08:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marijke de Laat ,

KPN is hiervoor gratis bereikbaar via 0800-0402. 

Reputatie 7

Hoi @Marijke de Laat, welkom bij ons op het forum. Het is me niet helemaal duidelijk wat voor soortaccounts je precies bedoelt. Als je telefonisch contact opneemt zoals Noordzee al noemt zal het helemaal moeten lukken.

Mocht het niet lukken, kan je dan meer vertellen wat je precies bedoelt?