Beantwoord

Dubbele factuur, na overname contract (2 klantnrs., maar één in gebruik)

  • 30 January 2021
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Dag,

Nadat mijn mobiele nr. van mijn ex zijn naam op die van mij is overgezet, is er iets vreemds aan de hand (2 klantnummers en twee facturen voor één telefoonnummer?).

Via de MijnKPN-app op mijn telefoon heb ik mijn rekening à € 45,65 betaalt voor de periode 01.01 - 31.01 (klantnummer A: ,******** telefoonnr. *********, SIM kaart ******* ).

Zo doe ik het al tijden (ook voor het overzetten van het contract op mijn naam).

Vervolgens werd er door jullie een bedrag van € 64,33 van mijn rekening afgeschreven, waarna ik een factuur in mijn mail zag voor de periode 07.01 - 24.01 én 25.01 - 24.02. Heel vreemd. Ditmaal voor klantnummer B:******* (totaal nieuw), maar tevens voor telefoonnr. ***********en SIM kaart********).

Het komt er dus op neer dat ik nu voor één nr./abonnement twee klantnummers heb en twee keer moet betalen. Het bedrag van € 64,33 heb ik gestorneerd, aangezien ik zelf al voor januari had betaald via mijn app.

Graag verneem ik wat het nieuwe klantnummer wordt en wil ik dat de facturen kloppen. 

Ik dien nu te betalen vanaf 1 februari 2021.

Tot die tijd is voldaan.

Als ik de MijnKPN-app opnieuw moet instellen verneem ik dat ook graag.

Hartelijke groeten,

Jola Gosen

*Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in moderator notities i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart_ 4 February 2021, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jola81 Hoe is de status nu? Is dit probleem al uit de wereld geholpen? Zo niet, kun je het beste even bellen met de klantenservice (0800-0402). Dan kan een collega ter plekke met je meekijken en je uitleg geven.