Beantwoord

E-mailadres op factuur klopt nog steeds niet sinds hack

  • 10 October 2022
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Mailadres op factuur is anders dan mailadres op mijn profiel. Adres op/in mijn profiel is al het juiste dus wijzigen heeft geen zin. Maar op mijn factuur staat een ander mailadres wat niet van mij is. Daarom ontvang ik ook mijn facturen niet. Ben gehackt geweest op MIJN KNP. Alles is terug gezeten hersteld. Ook het mailadres is weer het oude. Toch op alle facturen nog het vreemde gehackte adres te vinden en in mijn mail dus geen enkele factuur te vinden.. want die gaat waarschijnlijk naar? Het vreemde gehackte adres..

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 October 2022, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @cevege . Welkom op het forum.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil graag kijken wat ik hier aan kan doen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Zet je ook het gewenste e-mail adres in je profiel?