Beantwoord

Echt contact over het opzeggen met iemand die er over gaat

  • 24 April 2024
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Sinds half februari bezig met opzeggen… steeds een ander antwoord, een andere voorwaarde en steeds niemand van de afdeling opzeggen ( bestaat niet meer?) ( belt zelf niet met klanten)( mailt niet met klanten) maar iemand van de klantenservice die alleen een boodschap doorgeeft en bij een tegenvraag niets anders kan dan herhalen. 
laatst gekregen advies: stuur een klacht dan wordt je teruggebeld… klachtenformulier niet te vinden (tenzij je ‘geen haast’ hebt)! 
Ik wil gewoon contact met iemand die de bevoegdheid en de kennis heeft om een oplossing te bedenken!! 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 April 2024, 19:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Communicatieflut ,


laatst gekregen advies: stuur een klacht dan wordt je teruggebeld… klachtenformulier niet te vinden (tenzij je ‘geen haast’ hebt)! 
 

Hierbij de link naar het klachtenformulier:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Communicatieflut ,


laatst gekregen advies: stuur een klacht dan wordt je teruggebeld… klachtenformulier niet te vinden (tenzij je ‘geen haast’ hebt)! 
 

Hierbij de link naar het klachtenformulier:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Bel anders ook met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Bellen had ik natuurlijk al meerdere keren gedaan! Dankzij het klachtenformulier nu iemand aan de telefoon gehad die echt inhoudelijk iets kon zeggen en ook kon helpen met de oplossing… ik hoop dat het hierdoor echt klaar is, wacht even de bevestiging hiervan af.

Reputatie 7
Badge +28

Dat regelmatig bellen naar de klantenservice had je ook al duidelijk aangegeven in jouw openingsbericht. 
 

Ik snap dan ook de toevoeging van @Alex van KPN niet zo. De link naar het klachtenformulier volstond. 

Reputatie 7
Badge +24

Dat regelmatig bellen naar de klantenservice had je ook al duidelijk aangegeven in jouw openingsbericht. 

Ik snap dan ook de toevoeging van @Alex van KPN niet zo. De link naar het klachtenformulier volstond. 

Hi Noordzee, dit heb ik erbij vermeld zodat andere lezers de volledige informatie hebben inclusief het telefoonnummer. Dat scheelt uitzoekwerk. 

Reputatie 7
Badge +28

OK @Alex van KPN , bedankt voor je uitleg. 👌🏽

Ik zal dat telefoonnummer voortaan er maar standaard bij vermelden. 

Reputatie 7
Badge +24

OK @Alex van KPN , bedankt voor je uitleg. 👌🏽

Ik zal dat telefoonnummer voortaan er maar standaard bij vermelden. 

Dan ga ik je alle credits geven. 😎

Reageer