Beantwoord

Eenmalig uitstellen betaling mislukt

  • 5 January 2022
  • 3 reacties
  • 426 keer bekeken

Ik probeer via de link betaallater van KPN mijn betaling eenmalig uit te stellen. Echter als ik hier mijn drie eindcijfers intoets van mijn rekeningnummer zegt hij dat dit mislukt is. Terwijl ik deze optie al eerder heb gebruikt en de drie eindcijfers gewoon kloppen. Wat is hier nu mis? 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 January 2022, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Canp ,

KPN schrijft: 

Lukt het deze maand niet om je factuur te betalen? Je mag van ons een keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een IDEAL link.

Link:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

 

Heb je deze link gebruikt? Mogelijk is er een controle of dat je onlangs al eerder deze link hebt gebruikt? 

 

Ik zou het dan proberen te regelen via 0800-0402.

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

 

Succes ! 

 

 

Bedankt voor je reactie. De link die jij hebt gestuurd heb ik ook gebruikt. Ik probeer juist aan te geven dat als ik mijn laatste drie cijfers van mijn rekeningnummer invul de melding krijg dat het mislukt is. Ik heb verder geen andere achterstanden. Volgens mij werkt dat betaallater gewoon momenteel niet. 

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan adviseer ik je om voor nu even te bellen of te chatten met KPN. Die link gaat vast binnenkort wel weer werken, maar daar heb jij nu niets aan.