Vraag

Eerste factuur klopt niet

  • 19 June 2023
  • 7 reacties
  • 177 keer bekeken

Mijn eerste factuur klopt niet staat teveel in.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Kan ik iemand spreken????????

 

De eerste factuur is altijd iets hoger dan men verwacht en in  de 2e factuur wordt dat weer rechtgetrokken en dus verrekend met de 1e factuur

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bram4245 , gaat het om een mobiel abonnement?

Heb je al op pagina 2 van de factuur gekeken? Daar wordt het bedrag gespecificeerd. De eerste factuur ziet er vaak een beetje anders uit. Hij gaat meestal over een periode die langer is dan één maand, nl. eerst een korte startperiode gevolgd door de eerste hele maand die je (gedeeltelijk) vooruit betaalt. Ook kunnen er eenmalige kosten zijn zoals de aansluitkosten. Vanaf de 2e factuur zie je de standaard afrekening.

Zie de factuur uitleg op de KPN website, waar ook voorbeeld facturen staan (eerste factuur).

Uitnodigende mail van KPN om over te stappen naar KPN. Eerste 6 meenden voor €35, en 2 wifi versterkers gratis. Ja ja!!!

Het is gewoon niet waar!!

Ik heb van de monteur die kwam aansluiten te horen gekregen dat de 2 versterkers op de rekening kwamen voor €54.

Mijn eerste factuur was dan ook @177,87.

Bij navraag werd me verteld dat die kosten activatiecode kosten zijn. Hallo....... Ik heb ze zelf thuis aangesloten heel simpel te doen. Niemand heeft iets geactiveerd!!!

Ik ben dan ook zeer ontevreden en voel me beduveld!!!!!

 

Admin: topic samengevoegd en reacties meeverplaatst

 

Staat er in je orderbevestiging niet ergens iets vermeld over de gratis superwifi punten?

Als je ze gratis krijgt, zouden ze als het goed is ook gewoon gratis aangesloten moeten worden door de monteur.

Als je even je KPN Forum Profiel invult dan kan een KPN Medewerker (moderator) alles misschien even voor je nakijken.

@Bram4245  naar ik aanneem heb je dat mailtje bewaart kun je een screenshot hiervan plaatsen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Bram4245.

Rot om te lezen dat de eerste factuur anders is dan je verwachtte. Heb je de mail met de aanbieding nog, en staat hetzelfde aanbod ook in jouw bevestiging die je per mail ontvangen hebt? Activatiekosten gaat over het aanzetten van jouw nieuwe abonnement, om ervoor te zorgen dat je signaal krijgt. Die zijn standaard bij een nieuw abonnement, tenzij je gebruik hebt gemaakt van een actie waarbij ze gratis zouden zijn.

Wat waarschijnlijk makkelijker is, is dat je even belt met onze klantenservice. Dan heb je direct contact en kijken onze collega's meteen met je mee. Je kan onze klantenservice bereiken via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Via het forum kan het ook, maar dan kan er zo een dag of paar dagen tussen zitten voordat je een nieuwe reactie hebt.Â