Beantwoord

Einddatum contract is oktober, kan ik gebruik maken van de aanbiedingen op de website?

  • 4 December 2022
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Mijn contract eind datum was 2021 10e maand.

Kan ik opzeggen zodat ik gewoon de black friday korting kan krijgen net als elk ander ik voel me behoorlijk genaaid als vaste klant en denk aan opzeggen.

icon

Beste antwoord door PeterG 4 December 2022, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Mijn contract eind datum was 2021 10e maand.

Kan ik opzeggen...

Ja.

...zodat ik gewoon de black friday korting kan krijgen…

Nee. Wat 1 van de voorwaarden is dat u 6 maanden geen thuis abonnement van KPN gehad moet hebben.

…net als elk ander…

Alleen nieuwe klanten dus. Niet iedereen. 

...ik voel me behoorlijk genaaid als vaste klant…

Waarom dat zo opeens?

...en denk aan opzeggen.

Dat is uw goed recht.

Dan stappen we over naar de concurrent.

 

...ik voel me behoorlijk genaaid als vaste klant…

Waarom dat zo opeens?

 

Als ik lees dat een nieuwe klant 1e jaar 35 euro gaat betalen en een tv of soundbar kan uitkiezen Dan vind ik dit een sneer naar je vaste klanten die 89 euro betaald en geld groeid niet op onze rug.

Als je het gedoe, e-mail adres, verandering apparatuur e.d., ervoor over hebt kan het lonen elk jaar over te stappen. 

Elk jaar dus. Want ook bij je nieuwe provider betaal je na de kortingsperiode de gewone prijs. Of direct als het een welkomstcadeau is als televisie o.i.d. En kan je geen aanspraak daar meer maken op nieuwe aanbiedingen voor nieuwe klanten. Net als bij kpn. Ga je je daar dan na een jaar ook genaaid voelen???

Reputatie 7
Badge +24

Als ik lees dat een nieuwe klant 1e jaar 35 euro gaat betalen

Dat is niks bijzonders. Dat heeft KPN de afgelopen jaren wel meer gehad. Kortdurende acties voor een paar weken. Soms maar een paar dagen.

en een tv of soundbar kan uitkiezen

Niet "en" maar "of". Of de korting, of het geschenk. Niet beide.

Dan vind ik dit een sneer naar je vaste klanten die 89 euro betaald en geld groeid niet op onze rug.

Bij andere providers werkt het precies hetzelfde. Flinke kortingen voor nieuwe klanten. Bestaande klanten niet.

Als u uw bestaande Alles-in-1 abonnement omzet naar Hussel betaald u mogelijk ook al minder. Maar als u de welkomstkorting wilt hebben, dan zult u elk jaar over moeten stappen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Michelv76 en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat je vraag al is beantwoord door onze community en ik kan hier verder niet heel veel meer aan toevoegen. Al sinds jaar en dag werken de meeste providers met een zogenaamde welkomstaanbieding; wanneer je nieuw klant wordt, kun je eenmalig gebruik maken van zo'n aanbod. Als je elk jaar gebruik wenst te maken van dit soort voordeeltjes, dan ben ik bang dat elk jaar overstappen de enige optie is.Â