Beantwoord

Entertainment korting ontbreekt op Factuur

  • 3 December 2021
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Zonet is Netflix voor mij aangezet door een KPN medewerker. 
Dit n.a.v. een e-mail waarin werd aangegeven dat het gratis Pluspakket administratief nu is doorgevoerd. 
Tel kreeg ik de bevestiging dat de vrij gekomen entertainment korting van €5 wordt gebruikt voor Netflix  

In de e-mail die ik aansluitend ontving kan ik die €5 korting echter niet terug vinden. 
Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? 
Ik verwacht rond de 21e de nieuwe factuur. 
 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 December 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @An-DH ,

Als je een contract krijgt opgestuurd per e-mail, dan staat die entertainmentkorting daarin niet genoemd. De reden hiervoor is dat je die entertainmentkorting alleen onder voorwaarden krijgt. De voorwaarde is n.l. dat je ook een mobiel abonnement moet hebben. 

Op jouw komende factuur ga je die entertainmentkorting wel terugvinden. 

 

De hele tekst : 

€ 5,00 Entertainmentkorting

Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt € 5,00 Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Kies uit NetflixSpotifyFilm1 of ESPN Compleet. Ben je even klaar met ESPN en wil je graag het Film1? Geen probleem! Je kunt elke maand makkelijk wisselen tussen deze entertainmentopties. Neem je geen van de entertainmentopties meer af, dan komt de korting te vervallen.

 

Reputatie 5
Badge +5

Hallo Noordzee,

Dank voor reactie. Je spreekt namens KPN?

Uiteraard voldoe ik aan de voorwaarden. Ik heb ook mobiel. 
Anders had ik ook geen e-mail gehad waarin de optie Netflix met €5 korting mij zou zijn aangeboden. 
Het is wel verwarrend, temeer daar ik in de “Mijn KPN” app dezelfde (hogere) kosten terug zie bij Abonnement. 
Mocht de factuur niet kloppen meld ik dit bij jou. 

(De entertainment korting had ik ook al. Werd gebruikt voor korting op Plus pakket) 



 

Reputatie 7
Badge +28

OK @An-DH ,

Ik werk niet bij KPN, maar ik ben wel op de hoogte van de regels. 

Reputatie 7

Hoi @An-DH, de voorwaarden die Noordzee noemt kloppen inderdaad. Met de gegevens op je profiel zie ik zowel een Thuis abonnement en een mobiel actief, dus daar voldoe je zo te zien wel aan. Er lijkt ook nog telefonisch contact geweest te zijn met onze klantenservice kort na het aanmaken van dit topic, in de notitie daarvan zie ik staan dat de korting aangezet is. Laten we inderdaad even de volgende factuur afwachten en mocht het toch niet kloppen kan ik een melding doorzetten zodat daar naar gekeken kan worden.

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @An-DH, de voorwaarden die Noordzee noemt kloppen inderdaad. Met de gegevens op je profiel zie ik zowel een Thuis abonnement en een mobiel actief, dus daar voldoe je zo te zien wel aan. Er lijkt ook nog telefonisch contact geweest te zijn met onze klantenservice kort na het aanmaken van dit topic, in de notitie daarvan zie ik staan dat de korting aangezet is. Laten we inderdaad even de volgende factuur afwachten en mocht het toch niet kloppen kan ik een melding doorzetten zodat daar naar gekeken kan worden.

Klopt. Ik had mij zelf voor Netflix aangemeld, via de link in de mail over de wijziging. 
Prints gemaakt van het aanmelden ed.
En toen kwam er maar geen bevestigingsmail. 
Dus moest ik wel even bellen. En er was niets van terug te vinden. IT Foutje? 😅
Twee mensen van de helpdesk hebben dat alsnog recht gezet. 

Ik ga er van uit dat het nu goed komt.