Beantwoord

Entertainmentkorting een aantal maanden niet verwerkt

  • 10 July 2022
  • 11 reacties
  • 47 keer bekeken

Jaren klant bij de kpn, maar afgelopen november mijn abonnement aangepast, hierbij een 06 nummer abonnement gekoppeld zodat we maandelijks 5 euro retour krijgen op ons Spotify abonnement.

Dit is dus niet goed gegaan in december is er 2 maanden hersteld, maar nog steeds niet goed in systeem gezet.  Tot op heden na vele telefoontjes is het eindelijk in mei hersteld!  maar de periode januari - mei dus nog steeds niet! na vele keren bellen (totaal 3 uur ...) en vele beloftes zou het nu hersteld worden, compensatie kon niet maar zou mijn missende 25 euro krijgen, dit zou rechtstreeks overgemaakt worden. dus niet…..  nu krijg ik zelfs een rekening met daarop dat ik 25 euro moet betalen (is er dus verkeerd ingezet)  hoe krijg ik dit eindelijk weer goed, mis nu ondertussen 50 euro!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 July 2022, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Wel een gedoe zeg, blij dat het nu goed staat dan eindelijk.

 

Heb je je forumprofiel al aangevuld met je gegevens dan kan een KPN medewerker je later makkelijker helpen.

 

Het kan zijn dat je het verkeerd ziet en die 25 euro juist het tegoed is dat je krijgt, want het lijkt mij technisch onmogelijk dat ze zomaar een bedrag in rekening kunnen brengen. Dit is echt gekoppeld aan diensten die je hebt. Een vergoeding kan daar natuurlijk wel voor zorgen maar kosten in rekening brengen lijkt mij technisch niet zo snel mogelijk. Behalve als het bijv 25 euro administratiekosten zijn of zoiets.

 

Hoi Janwilnl,  heb de gegevens aangevuld, en het gaat echt mis, zie de bijlage, bedrag is inmiddels ook al bijgeschreven en ben in  staat om de hele zooi te storneren.

 

Ja maar dit is toch juist goed? Dus je betaald deze maand maar 46.97 euro ondanks je verbruik van 21.97 (wat ik hier op kan lezen dan he). 

 

Dus eigenlijk totaal 46,97 - verbruik online aankopen 14,99 - belkosten vaste nummer 6,98 = 25 euro abonnements kosten?

Abonnements kosten staan op de factuur die ik vandaag kreeg!   Wat ik al aangaf bedrag van 46.97 is ook al afgeschreven, dus ik betaal hem.  hieronder de andere factuur

 

Ja maar even reactie afwachten van KPN dan. Heb je wel je forumprofiel al aangepast met je klantgegevens?

Gegevens reeds doorgegeven

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Verbaasede klant, welkom op ons forum!

Ik vrees dat de collega die de 25,- ingediend had de - vergeten was of er iets anders misgegaan was. Excuses daarvoor!
Inmiddels heb je ook een collega van de klachtendafdeling gesproken zie ik. Die heeft het inmiddels gecorrigeerd.

heb inmiddels de credit nota binnen, helaas zelf niet met de BTW rekening gehouden en kom er nog minimaal vanaf.  Jammer dat het via een omweg geregeld moest worden en dat je het eerst op klachtencompas moet zetten….

Badge +19

Als je meteen hier komt dan is het binnen 3 dagen geregeld.  Waarom mensen altijd via een omweg gaan is me een raadsel. 

Je verwacht van een professionele organisatie een kundige helpdesk…..