Beantwoord

Entertainmentkorting wordt niet in mindering gebracht op Netflix

  • 24 July 2023
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

1000mbits aangeschaft incl 5eu netflix korting, maar korting word er niet van afgerekend op de factuur, klantenservice zegt alleen maar dat het kan met combinatie mobiel. De entertainment korting staat hier los van, dat weten wij als klanten allemaal, maar de werknemers van kpn niet. Al dagen bezig om de korting er vanaf te krijgen waar je gewoon recht op heb, maar door de fout van een andere medewerker die de bestelling in orde heeft gemaakt en de korting niet geselecteerd heeft hebben we nu nog zoveel gedoe hier over.  #KPNHELP!

Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 30 July 2023, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

1000mbits aangeschaft incl 5eu netflix korting, maar korting word er niet van afgerekend op de factuur, klantenservice zegt alleen maar dat het kan met combinatie mobiel. De entertainment korting staat hier los van, dat weten wij als klanten allemaal, maar de werknemers van kpn niet. Al dagen bezig om de korting er vanaf te krijgen waar je gewoon recht op heb, maar door de fout van een andere medewerker die de bestelling in orde heeft gemaakt en de korting niet geselecteerd heeft hebben we nu nog zoveel gedoe hier over.  #KPNHELP!

Ik wens je veel success, ik heb destijds abbonement opgezegd (ja het stopt dan per direct dus even geen internet meer etc voor een dag of 5) en opnieuw bestelling geplaatst. Alle zooi nieuw binnen en van opgezegde abbo retour. Heel slecht dat dit niet in het systeem door medewerkers te regelen is.

Pff hou echt mijn hart vast, zo moeilijk is het toch niet om gewoon je werk te doen zou je denken en dat word het overal nog vollop gepromoot en dat weten ze het niet... ..dat is inderdaad echt slecht. Als ze dat bij ons zo doen dan houd het gelijk op want internet is heel hard nodig hier ivm thuiswerken dan mogen ze echt met een goede compensatie hiermee komen. Kan me echt niet voorstellen dat dat echt niet via hun systeem zou kunnen pff.. frustrerend dit...

Ja ikzelf was op vakantie, dus had qua thuiswerken er geen last van. Moet er wel bij vermelden dat ik nog binnen de 14 (of is het 30) dagen van zat, dus haddl de mogelijkheid om op te zeggen. Verder was het voor mij een principe questie, maar de aanhouder wint 😋

Reputatie 7
Badge +15

@weetikniet21 Welkom op het forum. 

Balen dat de Netflix korting niet direct is toegevoegd. Ik neem in dit geval aan dat je gebruik hebt van het aanbod van 1 Gb/s i.c.m. Netflix. 

Dat staat inderdaad los van de entertainment korting. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan doen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

@weetikniet21 Welkom op het forum. 

Balen dat de Netflix korting niet direct is toegevoegd. Ik neem in dit geval aan dat je gebruik hebt van het aanbod van 1 Gb/s i.c.m. Netflix. 

Dat staat inderdaad los van de entertainment korting. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan doen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

 

Gedaan, graag zouden wij bericht ontvangen mocht het eindelijk gelukt zijn... (: 

Reputatie 7
Badge +15

@weetikniet21 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens doorgezet naar mijn collega's. Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen.Â