Beantwoord

Er is te veel in rekening gebracht en dit wordt pas met de volgende factuur opgelost

  • 23 November 2022
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

waarom nu steeds wel geld eraf halen , als men weet dat er producten zoals espn compleet gratis is maar wel berekenen.

heb een contract van  een jaar  met een haff jaar korting en korting op de tv kastje en gratis espn compleet, en dan bel ik  dan zeggen ze ja dat klopt  dat staat er  ,ik zal proberen het bij de volgende factuur in mindering te brengen ?? waar slaat dit op maak gewoon een terechte factuur en kijk eerst eens wat je doet  voordat je een factuur opstuurd, ik wil gewoon nu mijn 12,99 eraf hebben zo moeilijk is het niet ,jullie hebben het recht niet , dus bij deze .

Als jullie het het niet in orde maakt dan zal ik het zelf moeten doen dan storneer ik het bedrag en haal 12,99 eraf en stort het juiste bedrag alsnog.

vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 30 November 2022, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 2
Badge

Heb ik ook last van, heb mijn contract verlemgd via de telefoon en heb een mail gehad met de afspraak die we zijn overeengekomen namelijk 6 maanden korting plus 6 maanden korting op tv box en espn een jaar gratis.

Maar wat zie ik op mijn rekening er is dus wel 12,99 bij gerekend????

maar gelukkig heb ik de mail dus als ze het niets snel oplossen dan heb ik het recht om het contract te ontbinden wegen niet na komen van het contract.

heb gebeld maar tot op hede nog steeds geen belletje of mail ontvangen van kpn, ik wacht nog een maand en dan als het nog niet goed verwerkt is stap ik over naar een ander provider.

Zie hier:  Abonnement(en): Hussel Internet 100 Mbit/s
Datum: 23 september 2022
Aanbieder van het contract: KPN B.V.
Hussel Internet 100 Mbit/s € 50,79
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.
Actiekorting eerste 6 maanden - € 15,79 € 35,00
TV
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 10,00
ESPN Compleet € 12,99
Netflix - betalen via KPN Factuur € 7,99
Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV - € 5,00
ESPN Compleet eerste 12 mnd gratis - € 12,99
Extra's
Glasvezel Upgrade € 0,00
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) € 0,00
Totaal per maand, met actiekorting € 47,99
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 81,77

vriendelijke groet


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2
Badge

Heb mijn contract verlemgd via de telefoon en heb een mail gehad met de afspraak die we zijn overeengekomen namelijk 6 maanden korting plus 6 maanden korting op tv box en espn een jaar gratis.

Maar wat zie ik op mijn rekening er is dus wel 12,99 bij gerekend????

maar gelukkig heb ik de mail dus als ze het niets snel oplossen dan heb ik het recht om het contract te ontbinden wegen niet na komen van het contract.

heb gebeld maar tot op hede nog steeds geen belletje of mail ontvangen van kpn, ik wacht nog een maand en dan als het nog niet goed verwerkt is stap ik over naar een ander provider.

Zie hier:  Abonnement(en): Hussel Internet 100 Mbit/s
Datum: 23 september 2022
Aanbieder van het contract: KPN B.V.
Hussel Internet 100 Mbit/s € 50,79
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.
Actiekorting eerste 6 maanden - € 15,79 € 35,00
TV
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 10,00
ESPN Compleet € 12,99
Netflix - betalen via KPN Factuur € 7,99
Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV - € 5,00
ESPN Compleet eerste 12 mnd gratis - € 12,99
Extra's
Glasvezel Upgrade € 0,00
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) € 0,00
Totaal per maand, met actiekorting € 47,99
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 81,77

vriendelijke groet

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Davith, ik zie dat je ondertussen een aantal keren contact hebt gehad hierover. 

Mijn collega heeft het bedrag gecrediteerd en dit zal je in mindering zien op de volgende factuur. 

Het factuursysteem werkt automatisch, ik wil je dan ook niet vragen te storneren en het juiste bedrag te betalen. dan ziet het systeem het als een achterstand. Dit tot de creditering verwerkt is. Dit gaat automatisch op de volgende factuur. 

Reputatie 2
Badge

Hallo,

waarom nu steeds wel geld eraf halen , als men weet dat er producten zoals espn compleet gratis is maar wel berekenen.

heb een contract van  een jaar  met een haff jaar korting en korting op de tv kastje en gratis espn compleet, en dan bel ik  dan zeggen ze ja dat klopt  dat staat er  ,ik zal proberen het bij de volgende factuur in mindering te brengen ?? waar slaat dit op maak gewoon een terechte factuur en kijk eerst eens wat je doet  voordat je een factuur opstuurd, ik wil gewoon nu mijn 12,99 eraf hebben zo moeilijk is het niet ,jullie hebben het recht niet , dus bij deze .

Als jullie het het niet in orde maakt dan zal ik het zelf moeten doen dan storneer ik het bedrag en haal 12,99 eraf en stort het juiste bedrag alsnog.

vriendelijke groet

Hoi @Davith, ik zie dat je ondertussen een aantal keren contact hebt gehad hierover. 

Mijn collega heeft het bedrag gecrediteerd en dit zal je in mindering zien op de volgende factuur. 

Het factuursysteem werkt automatisch, ik wil je dan ook niet vragen te storneren en het juiste bedrag te betalen. dan ziet het systeem het als een achterstand. Dit tot de creditering verwerkt is. Dit gaat automatisch op de volgende factuur. 

Oke ik wacht wel tot de volgende maand , en Thx voor de uitleg

groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. 

Mocht je nog andere vragen krijgen, dan horen wij graag weer van je.