Beantwoord

Er staan monteurskosten op mijn factuur terwijl dat niet zo hoort

  • 25 December 2022
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Krijg maandfactuur , met kosten voor monteur,en naar mijn ideewas het een probleem met modem/netwerk,dus geen monteurkosten.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 December 2022, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat heeft de monteur precies gedaan? Waarom kwam die?

Expedia omruilen,en moem voor buiten gebied resetten via kpn,rotterdam,iets wat je zelf niet kan ,dus lijken mij 2 dingen die ik zelf niet kan oplossen,

Reputatie 7
Badge +28

Het vervangen van een Experia-box (modem) is een klusje dat jezelf kunt doen. Bij het nieuwe modem wordt een duidelijke uitleg meegestuurd. Dit was bij mij binnen tien minuten geregeld.
 

Ook een reset van een modem is iets wat jezelf kunt uitvoeren. 
 

Als KPN hiervoor standaard een monteur moet sturen, dan kunnen ze wel honderden extra monteurs aanstellen. En dat is niet realistisch. 

@Florismik .  Het is gebruikelijk dat een monteur een bon laat tekenen aan het eind van zijn bezoek.

Eventuele kosten staan hier ook op vermeld en daar zet je dan wel/niet je handtekening onder. 

Is dit bij jou ook gebeurd? Â