Vraag

Er staat nog Digitenne op mijn factuur, maar dat is vorig jaar vervangen door een tv-ontvanger

  • 20 July 2022
  • 14 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

We ontvangen sinds maart verleden jaar verkeerde facturen . Er staat nog steeds Digitenne op maar dat is een fout. We hebben sinds vorig jaar geen Digitenne meer maar wel 2 HD-tv ontvangers . Er staat op de facturen en op mijn KPN  1Digitenne en 1 HD-tv ontvanger. Herhaaldelijk contact gehad maar nog steeds niet veranderd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zie het inderdaad @AnsVandeWetering, dit is wel een erg bijzonder probleem 🤔

Ik ga nu een bestelling doorvoeren, waarbij ik Digitenne uit je abonnement verwijder en een extra HD ontvanger bestel. Die zal je ook daadwerkelijk thuisbezorgd krijgen, maar kan je even later weer retour sturen als we de retourdoos voor de Digitenne ontvanger opsturen (die zal je al niet meer in je bezit hebben gok ik 😉)

Daarna zal het administratief allemaal kloppen en goed op de factuur staan!

Reputatie 1

Bedankt voor je voorstel We zijn benieuwd of dit werkt  . De Digitenne ontvanger hebben inderdaad niet meer in ons bezit.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er wel vanuit dat het op deze manier gaat lukken, maar mocht er toch nog iets niet volgens plan gaan dan help ik jullie op een andere manier verder!

Reputatie 6
Badge +6

@AnsVandeWetering  Maja had het over de retourdoos van de digitenne ontvanger dat je die waarschijnlijk niet hebt daarom krijg je er één.

In jouw bericht staat dat je de ontvanger zelf niet meer in bezit heb, dit kan problemen opleveren omdat je dan mogelijk een factuur daarvoor krijgt als je hem niet terugstuurt of begrijp ik het verkeerd wat je bedoeld @Maja_ ? 
 

Blijft dus de vraag, nu officieel de handeling van opzeggen volgt voor Digitenne. Komt er geen factuur als je de digitenne ontvanger niet inleverd?

Reputatie 1

Heb vandaag deze mail ontvangen. Geachte Mevrouw van de Wetering 

U heeft bij ons een bestelling geplaats. 

We hebben helaas meer tijd nodig om uw bestelling klaar te maken.

Dit komt door technische redenen.

Excuses voor het ongemak.

U ontvangt zo spoedig mogelijk meer informatie over Uw bestelling.

Met vriendelijke groet Team KPN

Ik hoop dat er echt aan gewerkt wordt want verleden jaar heb ik de zelfde mail gehad en nooit meer iets gehoord.

Groeten Ans

 

Reputatie 7
Badge +20

@AnsVandeWetering  Maja had het over de retourdoos van de digitenne ontvanger dat je die waarschijnlijk niet hebt daarom krijg je er één.

In jouw bericht staat dat je de ontvanger zelf niet meer in bezit heb, dit kan problemen opleveren omdat je dan mogelijk een factuur daarvoor krijgt als je hem niet terugstuurt of begrijp ik het verkeerd wat je bedoeld @Maja_ ? 
 

Blijft dus de vraag, nu officieel de handeling van opzeggen volgt voor Digitenne. Komt er geen factuur als je de digitenne ontvanger niet inleverd?

Wat ik bedoelde is de extra tv-ontvanger die nu verzonden gaat worden, weer terugsturen via de retourdoos voor de Digitenne 🙂 Intern maak ik melding van de situatie zodat ze bij de logistieke afdeling weten hoe het zit, in deze bijzondere situatie 😉 Deze klant heeft Digitenne al lang geleden opgezegd en de ontvanger toen al retour gestuurd, en een 2e interactieve tv-ontvanger besteld die ook geleverd is en goed werkend aan is gesloten. Maar ergens bij ons in de administratie is dit niet goed verwerkt waardoor de Digitenne nog actief staat en de 2e interactieve tv-ontvanger niet.

@AnsVandeWetering jammer dat het wat langer gaat duren 😕 Ik zal even op onderzoek uitgaan, wellicht dat de door mij geplaatste bestelling ergens op de achtergrond wel iemand wakker heeft geschud die doorheeft dat er iets niet klopt en het op een andere manier gaat proberen te herstellen!

 

Reputatie 1

Ik wacht af ben wel benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je er in tussentijd nog iets van gehoord @AnsVandeWetering? Vanaf mijn kant lijkt het er op dat de bestelling nog steeds niet geleverd is, zonder dat ik zelf duidelijk te zien krijg waarom en ik heb nog niet helder wie hier precies verantwoordelijk voor is dus heb er nog geen navraag over kunnen doen.

Daarom hoor ik het heel graag als jij er de afgelopen dagen wél iets over hebt gehoord!

Reputatie 1

Ik heb nog steeds niets gehoord . Het lijkt er op dat het net zo gaat als verleden jaar toen ook niets gehoord.

Ik vind het maar raar.

Reputatie 1

De bestelling is niet geleverd

Reputatie 1

Ik heb weer een mail gehad  dat de bestelling vertraagd is Precies de zelfde mail die ik nu al 3 keer ontvangen heb.

Het is om moedeloos van te worden. Ik denk namelijk dat ik nu ook niets meer hoor.Hartelijke groet Ans

Reputatie 1

 

 

 

 

We Zijn verleden week gebeld door de KPN en nu is het in orde wat mijn KPN betreft de factuur moeten we afwachten tot volgende maand.

Vanmorgen een mail gehad van de KPN met onderstaande boodschap.

 

Reden van annuleren

 

Volgens onze gegevens hebt u al een bestelling geplaatst of is er op dit moment nog een bestelling in behandeling.

 

Dit wilde wij jullie even laten weten we wachten nu volgende maand af wat de factuur betreft. Hartelijke groeten Lies en Ans

Reputatie 1

Hallo We hebben weer een factuur gehad vandaag en er staat weer 1 Digitenne op in plaats van @ HD ontvangers. In mijn KPN staat het wel goed. Het schijnt wel moeilijk te zijn omdat ook in de facturen te veranderen. Hartelijke groeten Lies en Ans

Reputatie 1

Ik bedoel 2 HD ontvangers