Vraag

Er zijn monteurskosten in rekening gebracht bij aansluiting in zorgflat

  • 14 October 2022
  • 19 reacties
  • 167 keer bekeken

Nu al meerdere keren klanten  service gebeld hierover.

waar ik ben komen wonenPark Boswijk in Doorn daar  hoeven we geen monteurs kosten  te betalen . Is regeling van KPN zelf 

nu is dat wel gedaan, klanten service eerst beloofd wordt verrekend net weer gebeld want kreeg nieuwe rekening is niet verrekend 

kreeg vandaag te horen dat dit niet gecrediteerd kan worden?

Dus nu zelf maar rekening terug geboekt want monteurs kosten zijn in deze zorg flat gratis

hoezo moet ik niet dus constant achter aan


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat heeft de monteur bij u gedaan?

Aan gesloten 

monteur zei nog tegen ons nu dit is gratis heb ook nergens voor getekend 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Coos meijer Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat er kosten in rekening zijn gebracht door de monteur. Ik controleer graag voor je hoe dit zit. 

Zou je daarom voor mij het forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Overigens is het terugboeken van de factuur (bijna) nooit de oplossing. De factuur komt dan open te staan in onze systemen, wat herinneringen en later zelfs extra kosten met zich mee kan brengen. 

Mocht blijken dat de kosten van de monteur inderdaad onterecht zijn, kan ik deze kosten vergoeden op de factuur. 

Nu profiel ingevuld al snap ik er weinig van

75 euro al terug gehaald ander bedrag betaald

is veel geld en ben al ff bezig en niemand kom mij helpen dus moest op deze manier helaas

 

hij ons appartement is zorg appartement is gratis daar adverteren jullie mee

Reputatie 7
Badge +24

Aansluiten is bij iedereen gratis. Alleen meerwerk, zoals WiFi versterkers plaatsen en kabels leggen waarschijnlijk niet.

Soms word er geadverteerd met dingen die heel normaal zijn en voor iedereen gelden hé? 😉

Nu hier staat op papier aan sluiten gratis en voor zolang wij hier wonen voor 38,50 per mnd

Dit formulier krijg je als je hier appartement huurt

Reputatie 7
Badge +15

@Coos meijer Bedankt voor je reactie. 

Heb je een mogelijkheid om een foto te plaatsen van het formulier dat je hebt ontvangen bij het huren? 

Uiteraard zonder persoonlijke gegevens hierop. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe dit formulier eruitziet! 

Overigens zou ik dus wel willen adviseren om de factuur alsnog in zijn volledigheid te voldoen als dit mogelijk is. 

Als ik namelijk kosten vergoed kan ik dit pas doen op de volgende factuur. Deze factuur zou dan open blijven staan, zodat er herinneringen volgen en later zelfs aanmaningen. Dit wil ik natuurlijk voorkomen. 

 

Reputatie 7
Badge +24

... en voor zolang wij hier wonen voor 38,50 per mnd

Er zullen vast wel kleine lettertjes zijn waarin staat dat KPN jaarlijks de prijs mag verhogen...

Geen kleine lettertjes 

zou niet weten hoe ik foto moet plaatsen 

heb deze wel al naar KPN gestuurd

 

was al beloofd correctie maar deze maand niet gedaan en voor mij is 75 euro erg veel geld

Reputatie 7
Badge +15

@Coos meijer Als je een bericht plaatst dan zie je een zwart vierkantje met een soort bergje er in. Als je hier op klikt kun je een foto plaatsen. 

Mag ik vragen waar en door wie de correctie al is beloofd? 

 

Ik kan mij overigens goed voorstellen dat die 75 euro veel geld is. Alleen zou het natuurlijk ook zonde zijn als er straks extra kosten gerekend worden omdat de factuur nog open staat. 

 

 

Nu verschillende vd klantenservice zou niet weten wie

ny sta in mij recht dus zie niet in dat er extra kosten bij komen

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie onder aan al kleine lettertjes staat: u krijgt korting zolang uw abonnement loopt. Dat betekent dus niet dat u altijd € 38,50 zal blijven betalen 😄

Reputatie 7
Badge +15

@Coos meijer Bedankt voor het plaatsen van de screenshot. 

Ik zie inderdaad dat het hierbij om een speciaal aanbod gaat. Met daarvoor dus ook een speciaal telefoonnummer. 

Is er al eens contact opgenomen met 0800-0776? Aangezien het gaat om een speciaal aanbod zullen mijn collega's van 0800-0402 hier niet per se direct van op de hoogte zijn. 

En is het abonnement ook via dit telefoonnummer aangevraagd? Of heb je zelf via bijvoorbeeld internet of in de winkel een abonnement afgesloten? 

Nee via dit telefoonnummer deze heb ik niet gebeld aantal keren klantenservice door iemand terug gebeld dat gecrediteerd zou worden

 

ja zolang we hier wonen kunnen hief alleen maar KPn

Rutger kpn en hoe nu verder ook al mail gestuurd krijg geen antwoord op nu is hier ook weer stil

toch jammer dat het zo moet gaan mooie woorden van monteur hoeft niets te betalen hoefde ook niet te tekenen voor bedrag 

verschillende keren mensen aan de lijn gehad nee we zijn er uit wordt gecrediteerd maar wel woorden maar geen daden

Reputatie 7
Badge +15

@Coos meijer Ik heb met de ingevulde gegevens in je profiel een bericht doorgezet naar mijn collega's. 

Zij gaan hiermee aan de slag en zullen contact opnemen over de oplossing. Ik zal de situatie ook zelf in de gaten houden. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Coos meijer Klopt het dat de situatie ondertussen netjes is opgelost? 

Rutger klopt rekening staat NU OP nul

dus zou nu goed zijn