Ik heb in november een nieuw contract afgesloten bij kpn ( een verlenging met daarbij extra diensten)daarbij heb ik met de betreffende medewerker ook heel duidelijk afgesproken welke diensten. Ik had ESPN erbij zitten en deze dienst mocht ik ook weer voor een jaar erbij krijgen. In mijn 1e contract bevestiging stond de dienst er ook heel duidelijk bij vermeld voor het nieuwe contract. Echter worden de kosten voor ESPN nu toch doorberekend. Bij navraag aan een medewerker gaf hij aan dat er een fout gemaakt was door kpn en dat ze hett recht zouden zetten. Echter werd ik net teruggebeld door kpn dat ik helemaal niets terug krijg en ik de 12 maanden kan vergeten. Ze hebben blijkbaar een 2e contract gestuurd waarop in kleine letter een verkeerde ingangsdatum gezet is (2021 i.p.v. 2022) en de de medewerker geeft aan dat ik het daar maar mee moet doen.? Sorry , maar dat is toch niet te accepteren? Ik maak een afspraak met kpn en door een fout aan jullie kant kan ik niets meer doen en moet ik betalen?? Graag hoor ik hier meer over dan alleen iemand die mij dat telefonisch doorgeeft en die aangeeft mij dat niets eens schriftelijk te kunnen doorgeven zwart op wit.
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel