Beantwoord

ESR tv betalingen stopzetten

  • 17 August 2022
  • 4 reacties
  • 318 keer bekeken

Ik heb zojuist mijn ongewilde abonnemet van ESR tv sto gezet maar wil nu ook eventuele toekomstige betaluingen via KPN stop zetten m.u.v. mijn KPN abonnement natuurlijk. De abonnementen voor onze beide mobiel telefoons blijven bestaan natuurlijk

icon

Beste antwoord door Dijk12345 30 August 2022, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik weet niet precies wat u bedoelt met toekomstige betalingen maar met betrekking tot het opgezegde abonnement kan het zijn dat u de eerstvolgende factuurdatum nog een rekening krijgt, dit kan als de facturatie al verwerkt zou zijn. Echter zal dit de volgende factuur automatisch weer verrekend (in mindering gebracht) worden.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Surfcat en welkom op het forum! Het stopzetten van payinfo diensten of KPN Pay mag alleen telefonisch gedaan worden, aannemend dat je dit bedoelt, dus ik raad je dan aan om met ons te bellen via 0800-0402. Doordeweeks kan dit tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00.

Ik heb zojuist mijn ongewilde abonnemet van ESR tv sto gezet maar wil nu ook eventuele toekomstige betaluingen via KPN stop zetten m.u.v. mijn KPN abonnement natuurlijk. De abonnementen voor onze beide mobiel telefoons blijven bestaan natuurlijk

Hoi @Surfcat . Jaah, ik had mij ook aangemeld en het abonnementsgeld was ook in rekening gebracht. Ik heb toen ESRTV gemaild. Hun klantenservice had mijn mail beantwoord met de oplossing die ik zocht. Je kan ze makkelijk via helpnl@esrtv.com mailen of bellen naar 0800-0226831.

Ik weet niet precies wat u bedoelt met toekomstige betalingen maar met betrekking tot het opgezegde abonnement kan het zijn dat u de eerstvolgende factuurdatum nog een rekening krijgt, dit kan als de facturatie al verwerkt zou zijn. Echter zal dit de volgende factuur automatisch weer verrekend (in mindering gebracht) worden.

Hoi @Maurice85 . Ik had mij ook aangemeld voor deze dienst. In het welkomst-bericht (SMS) stonden contact gegevens en de klantenservice van ESR TV heeft me een nette oplossing aangeboden. M’n abonnement werd meteen stopgezet en kosten zouden terug gestort worden. Je kan via helpnl@esrtv.com met ze mailen, of eventueel bellen naar 0800-0226831.