Vraag

Extra kosten monteur, dient dit voor start werkzaamheden gemeld te worden ?

  • 11 December 2023
  • 11 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1

Goedeavond 

 

ik ben benieuwd hoe dat zit qua kosten en of dit vooraf gemeld moet worden 

 

ik heb een monteur vandaag gehad en die heeft gekeken naar mijn internet probleem die ik had 

 

hij gaat eerst te werk en daarna meedeelt hij mee dat hij extra kosten gaat rekenen 

 

ik ben van mening dat hij dit vooraf duidelijk had moeten zeggen voor hij begon met de werkzaamheden 

 

weet een van jullie hoe dit qua regels zit bij KPN ?

 

ik hoor graag jullie reactie erop

 


11 reacties

https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur.htm

Wellicht kun je hier wat mee

Reputatie 1

Helaas kon ik daar me info niet gevonden krijgen helaas

Vul je forumprofiel aan met je naam,adres en klantnummer zodat een moderator meteen ziet wie je bent  zodra je topic aan de beurt is.

Reputatie 1

Tnx jimmy voor de hulp en hopelijk wordt het nu wel opgelost met een goed werkende oplossing die wel blijft werken
 

 

Aanvulling op de gestelde werkzaamheden en informatie wat er een beetje aan de hand is 

 

probleem blijkt alsnog niet opgelost te zijn daar van is nog een ticket aangemaakt zojuist en monteur constateert dat de bekabeling niet goed is maar doet er vervolgens niets mee en schrijft voorrijkosten en rapporteert een heel ander probleem en bij de klantenservice net ook gebeld  en uitgelegd dat deze setup wat de monteur zegt dat dat het probleem is al sinds het begin draait op mijn netwerk en nooit problemen heeft gegeven 

@Nathan van Dijk wat was het antwoord van de klantenservice precies ?

Reputatie 1

@Nathan van Dijk wat was het antwoord van de klantenservice precies ?

gewoon standaard verhaal van schuld afschuiven en zo en vroegen of de handtekening van mij was (was niet van mij) en zo

Reputatie 7
Badge +9

Voordat je een monteur laat komen via de klantenservice waarschuwen ze altijd op extra kosten als het probleem niet door KPN hardware wordt veroorzaakt, bij het online inplannen van een monteur wordt dit ook aangeven. 
 

Indien je dus een monteur laat inplannen, ga je hiermee akkoord.

Reputatie 1

Voordat je een monteur laat komen via de klantenservice waarschuwen ze altijd op extra kosten als het probleem niet door KPN hardware wordt veroorzaakt, bij het online inplannen van een monteur wordt dit ook aangeven. 
 

Indien je dus een monteur laat inplannen, ga je hiermee akkoord.

Hoi Bart 
dat is dus niet gebeurd helaas

Anders was de monteur geen eens gekomen en had het mijn geld geschild en had ik het zelf wel opgelost.
 

Reputatie 7
Badge +9

Hoe ben je aan de afspraak gekomen?

Reputatie 1

Hoe ben je aan de afspraak gekomen?

die is ingepland maar niet benoemd dat er extra kosten voor mijn 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Nathan van Dijk, welkom op het forum. 

Laat ik eerst met een uitleg beginnen. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht wanneer er extra apparatuur nodig is voor het werkend krijgen van de aansluiting, dit is echter binnen het huis en vaak gebeurt dit bij de installatie van het pakket of wanneer de problemen door een klant zelf zijn veroorzaakt. Dit lijkt mij hier niet het geval, aangezien er een ticket aangemaakt moest worden. 

Mag ik vragen wat er precies aan de hand is bij jou? 

Reageer