Beantwoord

Facturen kloppen niet en voorwaarden worden anders voorgesteld

  • 27 January 2023
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik ben heel boos. Voorwaarden worden anders voorgesteld, facturen worden ineens anders.  Er wordt zomaar afgeschreven van mijn rekening wat niet klopt.  Op deze manier wil ik stoppen met KPN. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 31 January 2023, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

@Fred Smok wat is er allemaal aan de hand???

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Fred Smok, welkom op ons forum!
Op kpn.com/factuur kun je op de meeste factuurvragen antwoord vinden maar we denken hier ook altijd graag even met je mee.

Als je hierover liever snel contact hebt met de klantenservice kun je ons ook altijd bellen op 0800-0402