Beantwoord

Facturen KPN via e-mail ontvangen

  • 13 January 2024
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Is het mogelijk de facturen via de e-mail te ontvangen? Dit stelt mij in staat het inboeken van de facturen in het boekhoudsysteem te automatiseren. Momenteel moet ik voor elk product afzonderlijk de facturen downloaden en handmatig in het boekhoudsysteem slepen. Als ik ze als bijlage in een email krijg kan het boekhoudsysteem deze automatisch inboeken in het systeem.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Martijn

icon

Beste antwoord door N.N. 23 April 2024, 22:58

Bekijk origineel

4 reacties

Is het mogelijk de facturen via de e-mail te ontvangen? Dit stelt mij in staat het inboeken van de facturen in het boekhoudsysteem te automatiseren. Momenteel moet ik voor elk product afzonderlijk de facturen downloaden en handmatig in het boekhoudsysteem slepen. Als ik ze als bijlage in een email krijg kan het boekhoudsysteem deze automatisch inboeken in het systeem.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Martijn

Hoi Martijn, vul even je profiel in en geef mij daarna hier een seintje. Dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen.

Hi,

 

Ik heb mijn profiel voor zover ingevuld. Het gaat om een zakelijk abonnement.

Facturen van KPN voor mijn internet ontvang ik via e-mail als bijlage.

Facturen van KPN Mobiel ontvang ik echter alleen via post, maar ik wil die ook via de e-mail. Maar ik kan dat nergens instellen. Hoe regel ik dat?

Facturen van KPN voor mijn internet ontvang ik via e-mail als bijlage.

Facturen van KPN Mobiel ontvang ik echter alleen via post, maar ik wil die ook via de e-mail. Maar ik kan dat nergens instellen. Hoe regel ik dat?

Morgen even bellen met 0800 0402, ben je een zakelijke klant bel dan 0800 0403 @joantheonlyone 

Reageer