Beantwoord

Facturen zijn al enkele maanden ruim 20 euro te hoog

  • 6 February 2023
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik heb sinds 22 november 2022 een vernieuwd thuis-abonnement, met 9 maanden korting.
In de drie nota’s die daarop volgen worden mij structureel dik 20 euro per maand teveel ingehouden.
Op papier hoor ik €40 te betalen, in de praktijk rekent KPN al drie maanden gewoon bijna €65.
Na diverse telefoongesprekken (inmiddels al 3 x van gemiddeld zo’n 1 tot 1,5 uur) schiet ik geen steek op. Niemand kan of wil mij doorverbinden met de financiële afdeling en de beloftes die door de telefonisten gemaakt worden, komt KPN niet na.
Wanneer gaat daar eens een iemand daadwerkelijk iets doen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 February 2023, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Aakje, welkom op ons forum! Op de specificatie van je factuur kun je zien waar deze kosten uit opgebouwd zijn. Op onze website kun je hier uitleg vinden hierover: Factuur & Betalen

Via je MijnKPN kun je je abonnement wijzigen als deze niet klopt. Mocht je toch vragen hebben over je abonnement en graag een medewerker wilt spreken zal telefonisch wel altijd de snelste optie zijn.

Je kunt hierover overdag met ons bellen op 0800-0402 
Onze openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.