Beantwoord

Factuur ineens hoger dan normaal

  • 9 September 2022
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedemorgen. Heb een abbonement van 58,88 waarvan de jaarlijkse verhoging bij hoort .maar wat schets m.n verbazing. 14,12 verhoogt .vreemd dit .zou graag horen hoe of wat gr henk dalderopĀ 

icon

Beste antwoord door HansaanZet 13 September 2022, 09:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@HenkDalderopĀ Op pagina 2 van de factuur vind u de specificatie van het bedrag.

Goedemiddag klopt niets bijgekomen , alleen 14.12 verhoogd totaal .Graag betere reactie

Ik ben erachter kpn houdĀ Ā 2 keer 6.99 in voor 1maand pluspakket.moet ik.kpn bellen of zien ze dit wel .gezien de wachttijdenĀ Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Had u een mobiel abonnement bij KPN en heeft u dat nu niet meer?

Nee , alleen internet

Internet en TV dan toch ? Ik denk dat u onderstaande mail heeft gemist, inzake opheffing van de korting op het pluspakket.Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @HenkDalderop, we denken hier op het forum graag met je mee! Ik zie dat je al een paar suggesties gekregen hebt, fijn.

Ben je er intussen uit gekomen en heb je nog contact met de klantenservice gehad? Ik vermoed dat het te maken heeft met het vervallen van de korting, die @HansaanZetĀ hierboven noemt. Daar heb je in dat geval ook een mail over gehad, mogelijk is deze in je spam map beland. Laat het gerust weten als je vragen hebt.