Beantwoord

Factuur inzien via MijnKPN lukt niet

  • 30 January 2023
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Voor mijn werk moet ik iedere maand mijn mobiel factuur downloaden. Sinds een jaar krijg ik, als in naar MijnKPN ga, balkjes te zien die laden en facturen te zien van jaren geleden. Ik heb al een aantal keer gebeld over dit probleem en dan blijft het onduidelijk hoe dat op te lossen valt. Nu moet ik dus iedere keer bellen om te vragen of iemand mijn factuur weer op wil sturen. Wat kan ik doen dat MijnKPN weer gaat werken? Om even aan te geven hoe het eruit ziet als ik naar MijnKPN ga, heb ik een foto toegevoegd. Het lijkt alsof hij aan het laden is, maar hoe lang ik de site ook open doe dit is het beeld wat ik krijg en daar kan ik verder ook niet in werken. Help?

 

icon

Beste antwoord door Nick83 30 January 2023, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het lijkt er op dat u een oud abonnement aan MijnKPN heeft gekoppeld. Hier lees je hoe je jouw huidige abonnement kunt koppelen aan jouw KPN account:

Als u nog eens belt, vraag dan gewoon om de factuur iedere maand als bijlage toegestuurd te krijgen. Net als dat da vroeger ging. Dat kan nu ook nog steeds gewoon. Ik krijg hem ook gewoon over de mail.

Wow super! Dank voor deze hulp!! Heel duidelijk ik ga er mee aan de slag