Factuur KPN Unlimited hoger dan afgesproken ondanks belofte medewerker

  • 21 December 2021
  • 12 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik heb in 2020 een abonnement afgesloten bij kpn. Nu heb ik in september 2021 mij abonnement verhoogd naar onbeperkt data en bellen voor 25 euro per maand dit hebben meerder medewerk bevestigd. Nu krijg ik een factuur van 28 euro. Na meerdere malen contact met kpn is het probleem nog steeds niet opgelost en word ik van het kastje naar de muur gestuurd en zit ik nog steeds met een te hoge factuur waar kpn niks aan wil doen. Iedere keer beloofd een medewerker dat het het opgelost wordt maar er gebeurt niks.  Wat moet ik doen???? 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Yolanda74 , heb je in je contract wèl je goede prijs staan?

Het kan ook gebeuren dat je tussen 2 factuurdata een contract aanpast, de eerstvolgende factuur is dan het bedrag voor de komende maand, je betaalt altijd vooruit en het verschil kan zijn wat je te weinig hebt betaald in de vorige maand tijdens de overgang naar het nieuwe contract.

Maar dat staat ook allemaal duidelijk op de factuur vermeld.

Even goed nakijken dus.

Beloftes zeggen niets, het moet zwart-op-wit op je contract staan.

 

@JanD Dankjewel voor je reactie. Het gaat hier om het veranderen van het abonnement en niet verlengen. En dus heb ik geen nieuw contract gekregen . kpn wil ook geen bevestiging sturen ivm met AVG. 

Reputatie 7
Badge +24

Er is toch inmiddels al een inflatiecorrectie overheen gegaan? Misschien zelfs wel 2 keer, aangezien u niet zegt wanneer in 2020 u het abonnement afgesloten heeft.

@Nick83 bedankt voor je idee. Het gaat hier niet om inflatie. Ik heb mijn abonnement verandert en zou hier 7,50 meer voor betalen. Nu wordt er een tientje meer afgeschreven. Eigenlijk nog meer door inflatie. Maar dat laat ik los. Het gaat niet om een wereldsbedrag, maar ze moeten wel het juiste bedrag afschrijven. Al vaak contact gehad met medewerkers. Er is ook gezegd dat ze een interne notitie genoteerd hebben met het afgesproken bedrag. De medewerker van vandaag zei in eerste instantie dat er een interne notitie staat ingevuld en na overleg werd er gezegd dat het bedrag er niet in stond. Er wordt gewoon gelogen. Ik mocht een klacht indienen, maar dat kan alleen door een aangetekende brief te sturen. Ik denk dat de enige oplossing is, om over te gaan naar een andere provider. Maar inmiddels weet ik ook dat het overal wel wat is. Je trekt gewoon aan het kortste end.

Reputatie 7

Hoi @Yolanda74, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt alsof er een aantal dingen langs elkaar heen gegaan zijn, wat precies is mij ook nog niet duidelijk aangezien er geen gegevens op je forumprofiel staan. Je kunt dat volledig invullen met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen” zodat ik met je mee kan kijken.

Het indienen van een klacht hoeft overigens niet per aangetekende brief, op onze website hebben we daar ook een formulier voor: Hoe dien ik een klacht in?

@Jasper. Dankjewel. De gegevens zijn opgeslagen. Je kunt nu meekijken. Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 bedankt voor je idee. Het gaat hier niet om inflatie. Ik heb mijn abonnement verandert en zou hier 7,50 meer voor betalen. Nu wordt er een tientje meer afgeschreven. Eigenlijk nog meer door inflatie. 

Ik lees in uw eerste bericht:

Nu heb ik in september 2021 mij abonnement verhoogd naar onbeperkt data en bellen voor 25 euro per maand dit hebben meerder medewerk bevestigd. Nu krijg ik een factuur van 28 euro.

Dat is 3 euro verschil. Geen 10. Maar misschien begrijp ik het verkeerd.

@Nick83 Het abbo zou 7.50 duurder zijn dan het was en werd 10 euro duurder, daar zit maar 2.50 verschil tussen.

Reputatie 7

Dank je @Yolanda74, zou je het bewuste 06-nummer (of het klantnummer daarvan) er ook nog aan kunnen toevoegen? Als ik die heb zijn de gegevens volledig en kan ik meekijken.

Dank je @Yolanda74, zou je het bewuste 06-nummer (of het klantnummer daarvan) er ook nog aan kunnen toevoegen? Als ik die heb zijn de gegevens volledig en kan ik meekijken.

@Jasper  het telefoonnummer staat bij persoonlijk opmerkingen. Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 Het abbo zou 7.50 duurder zijn dan het was en werd 10 euro duurder, daar zit maar 2.50 verschil tussen.

Als er al 2 x inflatiecorrectie langs gekomen is dan is die € 2,50 daarmee heel goed te verklaren. 

Reputatie 7

Dank je @Yolanda74, ik heb daarmee voor je gekeken. Zo te zien is het een Hussel 2019 abonnement en bij het gesprek in september is het gewijzigd naar een ander Hussel 2019 abonnement. Binnen de contractperiode blijf je binnen dezelfde abonnementen en voorwaarden als je een abonnement wijzigt. Daardoor klopt de prijs die je nu betaalt met het abonnement wat je hebt. Bij de nieuwere Hussel abonnementen is een actie waardoor ze 2.50 minder zijn, bij het Hussel abonnement wat jij hebt is die niet van toepassing. Ik weet niet wat er precies in dat gesprek bij de wijziging is besproken aangezien ik daar niet bij was, ik vermoed dat er een miscommunicatie of misverstand was. 

Doordat het bedrag klopt bij het abonnement, kunnen we daar ook niets aan veranderen. Zodra je jouw abonnement kunt verlengen (vanaf 14 mei) kan je over naar zo'n nieuw Hussel abonnement.