Beantwoord

Factuur mobiele telefoon hoger dan normaal

  • 14 October 2022
  • 11 reacties
  • 108 keer bekeken

Badge

Hallo

ik zie net op mijn factuur van 10 naar 11,16 euro is gegaan ik heb een contract van 2 jaar vast en dan is het niet de bedoeling dat ik maar zo meer moet gaan betalen, en dit doe je normaal niet lijkt mij.

mocht het een fout zijn zie ik het geld graag terug op mijn rekening.

ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet

Peter steenbergen

*****************

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en ook printscreen van de facturen hieronder verwijderd.

icon

Beste antwoord door PeterG 15 October 2022, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

... ik heb een contract van 2 jaar ...

Als u dat contract gelezen had, dan had u ook gelezen dat KPN elk jaar een inflatiecorrectie doorvoert.

Hallo @Peter-st kun je van pagina 2 van de factuur eens een schermafbeelding plaatsen,

want dit is 11,6% meer, terwijl de inflatiecorrectie slechts 5,8% is met een maximum van €2 per mobiel abo.

Voor de rest is de inflatiecorrectie conform de voorwaarden en ook al aangekondigd op de mobiele factuur van september 2022.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Peter-st kun je van pagina 2 van de factuur eens een schermafbeelding plaatsen,

want dit is 11,6% meer, terwijl de inflatiecorrectie slechts 5,8% is met een maximum van €2 per mobiel abo.

Een verhoging € 1,16 hoort bij een abonnementsprijs van 20 euro inderdaad. 

Badge

Heb een september ook bij gedaan 

groetjes Peter

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie 20 euro staan op de factuur. Daar word 5,8% inflatiecorrectie op berekend. Dus dat klopt dan gewoon precies. 

Vervolgens krijgt u ook diverse kortingen. Maar die worden buiten de inflatiecorrectie gehouden.

Dus hier mankeert niets aan. Kijk uw contract er maar op na. Daar zal ook gewoon 20 euro genoemd worden. Die kortingen zullen niet in het contract genoemd worden.

Reputatie 7

Vervolgens krijgt u ook diverse kortingen. Maar die worden buiten de inflatiecorrectie gehouden.

M.u.v. de kortingen die geldig zijn zolang het abonnement loopt, die worden wel meegenomen in de inflatiecorrectie.

Daardoor is de totaalprijs niet van €10,- naar €11,16 gegaan maar naar €11,01.

 

Reputatie 7
Badge +24

Helaas ... de plaatjes zijn weg...

Heb een september ook bij gedaan 

groetjes Peter

Hallo @Peter-st we zien geen schermafdrukken.

 

Reputatie 7
Badge +8

Heb een september ook bij gedaan 

groetjes Peter

Hallo @Peter-st we zien geen schermafdrukken.

 

Ze waren er wel maar zijn weg gehaald.

Waarom geen idee, er stonden dacht ik geen privé gegevens bij.

 

Reputatie 7
Badge +24

Heb een september ook bij gedaan 

groetjes Peter

Hallo @Peter-st we zien geen schermafdrukken.

 

Ze waren er wel maar zijn weg gehaald.

Waarom geen idee, er stonden dacht ik geen privé gegevens bij.

 

Het telefoonnummer stond er in. Ik heb dat ook gemeld. Met de opmerking "misschien ff wegpoetsen". Maar de medewerker die nu dienst heeft ligt nog op bed denk ik. Die heeft gewoon de plaatjes verwijderd en heeft zich daarna weer lekker omgedraaid. 😉

http://kpn.com/inflatie .