Beantwoord

Factuur onjuist, eenmalige activatiekosten zouden gratis zijn

  • 27 December 2022
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik heb mijn contract telefonisch afgesloten en daarbij werd aangegeven dat omdat ik belde ik geen eenmalige activatiekosten hoefde te betalen. Deze zijn echter nu wel afgeschreven.

Kunnen jullie dit corrigeren?

Ik hoor het graag. Bedankt

Vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 29 December 2022, 17:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@Leonievisser1 , een moderator kan (mogelijk) iets voor u betekenen als uw profiel volledig is ingevuld. De gegevens in de velden 'prive' kunnen alleen door KPN'ers worden gelezen.

In principe is dit een forum voor KPN klanten onderling. Alles de moderators hier voor ons doen, en dat is best veel, is meegenomen maar mag niet worden gezien als een officiëel communicatie kanaal 😐.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Leonievisser1! Deze kosten worden pas op de tweede factuur vergoed. De eerste factuur wordt aangemaakt als je diensten worden geactiveerd. Pas daarna kan de vergoeding gedaan worden. 

Hou dus je tweede factuur in de gaten. Als hier de vergoeding niet op te vinden is, bel dan 0800-0402. Dan maakt een medewerker van de klantenservive het voor je in orde. 

Bij mij zijn ook activatiekosten in rekening gebracht op de 1e factuur voor TV en Internet.

Ik maakte gebruik van de Black Friday/deal, de activatiekosten zouden niet in rekening gebracht worden.

Kan/mag ik er van uitgaan dat deze op de 2e factuur in mindering worden gebracht?

 

Vriendelijke groet,

Romani1957

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Romani1957! Dat klopt. Dit hoort op de tweede factuur opgelost te worden. 

@Bram_ 

Na telefonisch contact met de helpdesk is het opgelost.

Ook de facturering van Mobiel was een abracadabra, ook dat is opgelost.

De ten onrechte in rekening gebrachte bedragen worden bij de 2e factuur gecrediteerd.

Bedankt voor het meedenken..