Beantwoord

Factuur ontvangen na beƫindigen abonnement

  • 4 January 2023
  • 10 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb mijn mobiele abonnement per 2/12/2022 opgezegd en hiervan een bevestiging ontvangen (is ondertussen ook overgezet naar de nieuwe provider). Echter, ik heb wel een factuur ontvangen voor de periode 1/12/2022-31/12/2022. Wanneer kan ik een creditering verwachten?

Gr. Maarten

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 January 2023, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @MaartenPaalmanĀ 

Ā 

De slotfactuur zou je dan de volgende maand moeten krijgen, dan krijg je de kosten van 2/12/2022-31/12/2022 weer gecrediteerd.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MaartenPaalman. Welkom op het KPN Forum. Jammer dat je jouw abonnement hebt opgezegd. Ik vermoed dat watĀ @GeSpĀ aangeeft klopt omdat je ook al zelf aangeeft dat je een bevestiging hebt ontvangen. De factuur en opzegging hebben elkaar waarschijnlijk gekruist waardoor je nog een hele maand aan abonnementskosten in rekening gebracht hebt gekregen. Er volgt nog een slotfactuur waarop de te veel berekende kosten zullen worden vergoed.Ā šŸ˜Š

Bedankt voor je toelichtingĀ @Vikash. Ik wacht de komende periode de eindafrekening af šŸ‘šŸ¼Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!Ā šŸ˜Š

Graag gedaan!Ā šŸ˜Š

Ondertussen de creditering ontvangen šŸ‘šŸ¼

Graag gedaan!Ā šŸ˜Š

Ondertussen de creditering ontvangen šŸ‘šŸ¼

@VikashĀ tot mijn grote verbazing is het gecrediteerde bedrag vandaag weer van mijn rekening afgeschreven! Hoe kan dit?Ā 

Hallo @MaartenPaalmanĀ dan heb je ook geen creditnota gehad, maar een nota, nota's worden afgeschreven en creditnota's worden teruggestort. Heb je wel goed gekeken op je bankafschrift?

Ā 

HalloĀ @MaartenPaalmanĀ dan heb je ook geen creditnota gehad, maar een nota, nota's worden afgeschreven en creditnota's worden teruggestort. Heb je wel goed gekeken op je bankafschrift?

Ā 

Ik heb een creditnota (negatief bedrag) ontvangen. Dat is 19/1 bijgeschreven. Nu, zĆ³nder nota(!), is het bedrag weer afgeschreven..

HalloĀ @MaartenPaalmanĀ dan heb je ook geen creditnota gehad, maar een nota, nota's worden afgeschreven en creditnota's worden teruggestort. Heb je wel goed gekeken op je bankafschrift?

Ā 

Ik heb een creditnota (negatief bedrag) ontvangen. Dat is 19/1 bijgeschreven. Nu, zĆ³nder nota(!), is het bedrag weer afgeschreven..

Dat is inderdaad vreemd, even met KPN bellen, afdeling Collections, 0800 0402

Reputatie 7
Badge +21

Dat is inderdaad erg vreemd aangezien je aangeeft dat je al een bevestiging hebt ontvangen van deze opzegging van het abonnement. Je kan inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice, zoals JanD hierboven al aangeeft. Zij kunnen hier een goed antwoord op geven. Laat je ons weten hoe het afloopt?