Vraag

Factuurnummer niet meer standaard als documentnaam

  • 21 July 2022
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Tot een paar jaar geleden was het factuurnummer tevens de naam van elke download. Dat is niet meer zo. Elke factuur is tegenwoordig getiteld: ‘download’. Niet handig, omdat ik nu telkens het factuurnummer handmatig moet intikken, zodat mijn admin overzichtelijk blijft. 

Vraag: kan dat hersteld worden? Lijkt mij niet zo ingewikkeld. Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Rob


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RobIsVoetbalGek (en ik vraag mij direct af: voor welke voetbalclub ben jij dan?) en bedankt voor jouw vraag!

Ik heb deze vraag al eens eerder gehad en heb toen intern navraag gedaan.
 


De vraag is toen doorgezet naar het team wat hier over gaat en toen was het stil…
Naar aanleiding van jouw topic heb ik om een update gevraagd is. Ik hoop op korte termijn een terugkoppeling te hebben zodat ik jou kan informeren! 

Bedankt voor je reactie Shyrin.. Ik hoop (en weet zeker) dat het opgelost kan worden. Want het staat een beetje amateuristische toch..? Testen jullie zoiets voor het de wijde wereld in te schieten..?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rob, ik neem het even over. Shyrin heeft vakantie. 

Ik hoop ook dat dit opgelost kan worden. Ik heb de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn wederom aangesproken. Ik wacht hun antwoord wederom af.