Beantwoord

Foute factuur: betaal nog steeds het oude bedrag?

  • 9 December 2022
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Beste KPN. Mijn mobiele abonnement is per 3-11-2022 gewijzigd (bestelnr: S*****************). Vorige maand werd het het te hoge bedrag van mijn oude abonnement afgeschreven. Wilt u dit svp met terugwerkende kracht corrigeren!? Dank

**************

klanten: ********************

 

Admin: privégegevens verplaatst naar profiel. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 December 2022, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @Huymobiel als je tussen 2 factuurdata een aanpassing doet, krijg je met een volgende factuur een correctie. Heb je teveel betaald wordt het gecrediteerd, heb  je te weinig betaald komt er iets bij bij de maandelijkse factuur.

 

Zie ook: