Beantwoord

Geen bevestiging opzegging mobiele abonnementen ontvangen

  • 8 December 2023
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

I.v.m. verblijf in het buitenland telefonisch mijn mobiele abonnementen opgezegd. Geen bevestiging e-mail gekregen. Opnieuw gebeld in november voor vertrek. Bevestiging gekregen via telefoon dat abonnement is opgezegd wederom nog niet per e-mail. Nu in het buitenland, geen mogelijkheid met NL nummer te bellen en nog steeds geen bevestiging van opzeggen en wel factuur ontvangen. Hoe weet ik nu of de abonnementen zijn opgezegd? 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 9 December 2023, 18:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Femke TD Welkom op het forum. 

Wat gek dat je 2 keer opgezegd hebt en 2 keer geen bevestiging hebt ontvangen. 

Zou je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik controleren of de opzegging wel juist in het systeem staat. 

Dat heb ik nu gedaan. Kijk de reactie graag tegemoet.

Reputatie 7
Badge +15

@Femke TD Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het voor je gecontroleerd en ik zie dat beide telefoonnummers 15-12-2023 omgezet worden naar prepaid. 

Hierna zal dan nog een slotfactuur volgen voor beide mobiele nummers. En zullen de nummers dus verder gaan als prepaid nummers. 

Vergeet als je de nummers wilt behouden niet om in ieder geval elke 6 maanden gebruik te maken van de telefoonnummers. 

Reageer